Avatar billede hotpop Novice
02. marts 2001 - 20:29 Der er 53 kommentarer og
1 løsning

BigBrother

Er her nogen, eller ser alle det der s.... BigBrother???
Avatar billede cyfer Nybegynder
02. marts 2001 - 20:31 #1
jeg ser ikke det klamme uintresante s*** program:-)
Avatar billede realone Nybegynder
02. marts 2001 - 20:31 #2
JaaaH.....Det er en gang psykologisk crap, som ikke er værd at se. Jeg fatter overhovedet ikke, at tvDanmark2 gad at bruge penge på det. Men på den anden side, så kan de jo nok ikke få seere på andre måder....

Du får i hvert tilfælde ikke mig til at se det!

//RealOne
Avatar billede netsrac Praktikant
02. marts 2001 - 20:32 #3
Jeg er her da også :-)
Avatar billede chruker Nybegynder
02. marts 2001 - 20:35 #4
Der er nok et par stykker som ser det. I hvert fald stiger TvDanmark seertal fra i snit 40.000-50.000 til 300.000 når de sender Big Brother. Kilde: http://omtv2.tv2.dk/seertal/seer.asp
Avatar billede realone Nybegynder
02. marts 2001 - 20:36 #5
Hvad er overhovedet meningen med det program?
Altså andet end at tiltrække masser af unge, der flokkes om PC-skærmene for at se når Jill går i bad...??
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. marts 2001 - 20:41 #6
Jeg ser BB! Jeg synes det er godt... :-)  Folk skal altid svine det til: \"Jeg synes bare det er det mest latterlige program, JEG ser det i hvert fald ikke\"
Jeg synes sgu at det er god underholdning!
Avatar billede hotpop Novice
02. marts 2001 - 20:42 #7
så var jeg jo ikke alene alligevel...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. marts 2001 - 20:43 #8
Der er sikker mange der ser det som ikke vil indrømme det...
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
02. marts 2001 - 20:44 #9
Go\' underholdning... hmmm de siger det er dumme folk der keder sig og man skal fadme være dum for at se 10 medieludere sidde og bitche dagen lang foooock det.... ;o))
Avatar billede netsrac Praktikant
02. marts 2001 - 20:44 #10
Argh..hvor tarveligt, du kunne godt have delt pointene *G*
Avatar billede detz Nybegynder
02. marts 2001 - 20:44 #11
Enig, BigBrother er god underholdning. Især når man har 3 TV kanaler der sender det døgnet rundt :)

-Detz
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. marts 2001 - 20:49 #12
3 TV kanaler??
Avatar billede detz Nybegynder
02. marts 2001 - 20:54 #13
Yeps, det får du hvis du er kunde hos CanalDigital. (Læs mere på www.canaldigital.dk)

Det koster kun 69 kr. pr måned.

-Detz
Avatar billede zycho Nybegynder
02. marts 2001 - 21:01 #14
Synes også det er god underholdning :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. marts 2001 - 21:09 #15
Det er løgn, at de har vildt mange seere!!!

I virkeligheden, er det på nippet til at være en fiasko!!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. marts 2001 - 21:09 #16
Den tror jeg ikke på... kan du dokukmentere det?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. marts 2001 - 21:11 #17
Hmmm, jeg tror jeg så det på computerworld, jeg kigger lige...
Avatar billede detz Nybegynder
02. marts 2001 - 21:14 #18
Hmm, Bigbrother.dk ligger vist i Top30 over mest besøgte sider, så helt upopulært er det vist ikke.
Avatar billede detz Nybegynder
02. marts 2001 - 21:18 #19
jdaugaard >> Er det mig der skal dokumentere ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. marts 2001 - 21:18 #20
Fra: http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=9827

\"Big Brother har stadig ret lave seertal på tv og er slet ikke den kanonsucces, som TvDanmark havde forventet. Det ligger helt fast. At seerne kigger med på Internet kan faktisk give et problem med økonomien, for for en tv-station, der tjener penge på tv-reklamer, er der ikke meget idé i at have alle seerne hængende på Internet, siger han.\"
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. marts 2001 - 21:19 #21
Ok.. der kan man bare se :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. marts 2001 - 21:23 #22
Hmm, jeg blev også ret overrasket, for de siger jo selv at det er en mega succes.. men det er nok bare for ikke at virke som nogle tabere.. :-D

Men øøh, den første gang de skulle nominere var der 5 mennesker ude foran huset eller sådan noget, det er da en slags fiasko??
Avatar billede detz Nybegynder
02. marts 2001 - 21:25 #23
thoeger_poertner  >> Forstå godt at der ikke var så mange. Det er da lidt kedeligt når der bare skal nomineres og ikke en der skal hjemstemmes.

-Detz
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. marts 2001 - 21:27 #24
tjaaa, men de regnede jo med at der kom mange...
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. marts 2001 - 21:51 #25
Avatar billede chruker Nybegynder
02. marts 2001 - 22:43 #26
Hvis TvDanmark havde regnet med at det ville få flere seere end Robinson så har det været en fiasko. Men når det lykkedes at trække 6 gange så mange seere til, når de sender BigBrother, så kan de vel ikke være helt utilfredse.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 01:39 #27
Jeg vil da stolt komme frem og sige at jeg ser BigBrother HVER evig eneste dag.
Jeg synes personligt det er spændende at se hvad de NU foretager sig ... de har jo trodsalt ikke de vilde muligheder. ..
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 01:48 #28
tdaugaard:> BB forever!! :-) BB styrer...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 01:51 #29
jdaugaard:> *GG* Yeps :-) Synes jeg sku det gør .. det er da for genialt !
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 01:55 #30
Hvorfor er du ikke på ICQ?
Avatar billede pstric Nybegynder
03. marts 2001 - 02:18 #31
Jeg var på besøg hos en BB-seer i dag (så de findes altså, det er ikke bare folk der bliver betalt for at sige at de følger med i det).

De startede vist med at sende for flere uger siden, men efter at jeg nu har set det bliver jeg nødt til at spørge nogen af dem der følger med i det: Hvornår begynder det? Der sker jo ikke en skid i det program.

Jeg kan godt forstå at der er så meget kriminalitet i verden, hvis det er så fedt at være indespærret i 100 dage.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 02:20 #32
pstric:> det er lidt ligesom en docu-soap .. (en dansk version af Glamour .. picture it!) så man skal følge med for at det er spændende ....
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 02:25 #33
Jepz...

Hvad er du regner med at der skal ske? Der ER jo virkelige mennesker!
Avatar billede pstric Nybegynder
03. marts 2001 - 02:25 #34
Tjah, det kan godt være at det bare er mig der ikke har givet det en chance. Men 2 timer om dagen + masser af nettid, det er altså en for høj pris for at se 10 mennesker blive 9, 8,...
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 02:29 #35
Lad os lige få en hurtig afstemning.

Hvem skal vinde ?

Hvem skal ud af de to nominerede ?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 02:30 #36
Søren skal ud... John styer ALT!
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 02:31 #37
Enig...John skal blive, Søren skal ud.
Avatar billede beaviz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:05 #38
Det er netop gået op for mig hvad meningen med Big Brother egentligt er.

Det er et show for folk der overhovedet ikke har noget liv, nu har vi i mange år set livsstils magasiner/tv/blade osv. Nu er efterfølgeren kommet, ikke om livsstil, men EN livsstil. Seere kan udleve deres liv igennem deltagerne, seerne oplever en optur når den person de har identifiseret sig med gør det, og vice versa.

Genialt! Ingen (udover 10 personer, eller hvor mange de nu er) behøver slet ikke at leve deres eget liv.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:14 #39
\"identifiseret\" staves \"identificeret\" :o)
*LOL*

detz:> yeps! John skal HELT sikkert blive...selvom det kunne være skægt at se om suzanne falder for søren og trasher hendes B/F @ home ..
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:17 #40
He he....
Avatar billede beaviz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:20 #41
tdaugaard: identifiseret - flovt... måske jeg bare burde gå i seng og sove rusen ud :)
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:21 #42
tdaugaard >> He He, tror faktisk at hun nominerede ham for at undgå det.

Gad vide om Jill dropper Christian til fordel for Eddie. Hun virker meget interreseret i ham.

-Detz
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:22 #43
Ja ja... intrigerne begynder så småt! (lækkert)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:24 #44
beaviz:> *GG* hi hi .. sorry kunne ikke lade være .. du dissede mit favorite TV show lige nu *GG*

detz:> kan godt ske ... faktisk mget muligt.
Jeg synes det er skægt sådan som Christian \"leger\" med Jill .. f.eks. da de dansede i går .. \"kom lidt tættere .. det vil du jo gerne\" *låååål*
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:25 #45
*lol*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:28 #46
Hvem synes i så er BB babe\'n ?

\'Sanne, Jill (den der siger Jill får en på tuden! *GG*), Anja eller Pil

?
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:32 #47
Udseende er det klart Anja....selvom hun sq bruger for lang tid på at lægge krigsmaling.

Kan bare ikke fordrage hendes opførsel *GG*

-Detz
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:34 #48
detz:> jeg synes det er Suzanne .. Anja er bare lidt for meget blondine\'t .. Jill(do) .. ehm .. hun er bare plain ol\' UGLY ... Pil .. hun ser meget godt ud, men hun har plastik jader og er 31 ell. 32 ..
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:37 #49
tdaugaard > Bryder mig ikke så meget om Suzanne. Hun tuder en smule for meget.
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:38 #50
Eva var nu meget sød. Synd for hende at hun ikke fik lov at blive længere, men en skulle jo være den første.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:38 #51
detz:> okay .. glemte lige at sige vi snakker udseende (uden krigsmaling!)
og ja .. hun flæber jo over den mindste smule ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:40 #52
detz:> yeps .. helt korrekt !
Faktisk lignede Eva til tider Mel C. i ansigtet synes jeg ..
Avatar billede detz Nybegynder
03. marts 2001 - 03:41 #53
Ja, det er faktisk rigtigt nok nu da du siger det.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 11:18 #54