Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 21:55 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

hvad syndes i

Hey

tja nu er jeg ved og havde lagt sidste hånd på mit design og vil høree jers mening

siden kan ses her http://4fune2lose.dk/4f2l/
mit formål med siden er at hjælpe alle mennesker som er på nettet som jeg vil godt ligge meget vægt på brugervenligheden

håber nogle vil give lidt ris og ros
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:00 #1
Dine headings på menuerne har en syg font - den er for stor eller noget - det ser forkert ud i forhold til resten af siden.
Ok Sitemap - sejt logo.
Der er ikke rigtigt mere at vurdere ;o)
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:02 #2
ja det med mine headings ved jeg godt men ved ikke hvordan jeg lige skal bygge dem op måske du havde en ide
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:05 #3
Jeg ville vælge samme font som resten af siden - men lave dem i Bold - så vil forskellen til den blå baggrun vre mere tydelig.
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:07 #4
ja men selve headings er lavet i en gif fil så jeg skal jo gern af med den
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:09 #5
Ja og det vil gøre loadning af din side meget hurtigere - se feks hvor hurtigt www.skau.dk loader - det er fordi jeg har forsøgt at fjerne alle overflødige billeder.
Mange af dem der har brug for hjælp til internettet sidder jo også tit på en langsom linie ;o)
Du kan få præcis den samme effekt frem med en table.
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:19 #6
okay arbejder lige på noget og vender tilbage
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:23 #7
hvad syndes du om den første jeg har lavet http://4fune2lose.dk/4f2l/
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:26 #8
Den kan jeg faktisk godt li, men den røde farve skal måske være lidt lysere så den matcher farven i dit logo ;o)
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:33 #9
hvad siger du nu
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:35 #10
Farven passer godt - hvad med at prøve en sort font for mere kontrast ?
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:36 #11
Ja nu er den lettere at læse
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:36 #12
sådan
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:37 #13
Måske kunne "boksene" blive så brede som copyright beskeden - eller måske skal beskeden højrestilles ?
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:38 #14
den var jeg ikke helt med på
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:43 #15
Din copyright besked neden under statestik boksen er ikke højrestille (så den flugter med højre kandt af boksen) og jeg tror siden vil se lidt mere rolig ud hvis den fyldte lige så meget som boksene var brede ;o)
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:45 #16
Jeg staver som en hest.
højrestille == højrestillet
kandt == kant
og den sidste sætning gider jeg slet ikke begynde på ...
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:48 #17
sådan
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:50 #18
Jeg synes det ser godt ud nu ...
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 22:52 #19
nu har jeg rettet det hele til sysdes du ikke de tre bokse bliver trykket meget frem nu

og så skal jeg lige høre den velkomst tekst der er ser det ikke dumt ud
Avatar billede skau Nybegynder
12. september 2004 - 22:57 #20
Hvad med at bruge en af de grå farver fra dit logo istedet for den orange/røde - det vil tone menuen lidt ned.
Ang teksten - bortset fra båber istedet for håber synes jeg den er ok
Avatar billede codemanager Nybegynder
12. september 2004 - 23:03 #21
sådan http://4fune2lose.dk/4f2l/

og tak for stave fejlen hehe
Avatar billede skau Nybegynder
13. september 2004 - 07:11 #22
jepper - ser godt ud
Avatar billede codemanager Nybegynder
14. september 2004 - 22:45 #23
tak for hjælpen point er dine