Avatar billede bouz Nybegynder
12. september 2004 - 20:49 Der er 5 kommentarer

Gratis webdesigns-programmer

Daws

Kender i et rigtigt godt Webdesignprogram som er nemt at bruge?

og er gratis,

så ville jeg virkelig være glad for jeg er nemlig nybrgynder, her på Nettet men har allerede lavet mange hjemmesider og det der

så håber jeg vil hjælpe mig

-Bouz
Avatar billede oskar Nybegynder
12. september 2004 - 20:51 #1
www.webwriter.dk Det var det der lærte mig det og det er stadig godt.
Avatar billede webdesigner Praktikant
12. september 2004 - 21:01 #2
hmmm det er jo ikke design men programering!?
Avatar billede oskar Nybegynder
12. september 2004 - 21:18 #3
En ekstra god grund til at starte med webwriter, så teknikken kommer på plads.
Avatar billede webdesigner Praktikant
13. september 2004 - 20:30 #4
Nu fatter jeg minus! oskar.. han skla bruge et program til grafik og du giver ham en udvidet version af notepad ??? Hvad kan man lave af grafik i notepad ??? Ja Ascii art men såå....
Avatar billede oskar Nybegynder
13. september 2004 - 20:53 #5
Hvem har defineret at webdesign er grafik, så vidt jeg har opfattet det er webdesign et spørgsmål om at designe websider ved hjælp af tekst, billeder, farver effekter mm. Om man så gør det i webwriter, dreamweaver, frontpage eller andet er vel underordnet. I den sammenhæng har webwriter den fordel at programmet er gratis, Selvfølgelig kan de ikke alle de smarte ting som man kan i Dreamweaver medmindre man selv kan programmere, men til gengæld er programmet meget mere end bare notepad.