Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
12. september 2004 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ros og ris til bo.bert.dk med nyt design

http://www.bo.bert.dk

Så har jeg kedet mig igen! Så er der nyt design på siden, og hvad synes i om det? Ros og ris! Også om indholdet.
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. september 2004 - 17:39 #1
Ligegyldig side, med mindre man kender dig.
Robert fra "lang fra las vegas" ville sige; Hvis de kællinger var nøgne, så ville det være en pikke-sej side

.. men det er de ikke
Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
12. september 2004 - 18:58 #2
Det var fandme en slatten omgang feedback, vistodk
. Prøv med feedback på designet, dvs hvad du kan lide eller ikke kan lide.
Avatar billede mjl Nybegynder
12. september 2004 - 19:50 #3
Der er jo ikke særligt meget design, i det du har lavet - du bruger lidt "kasser" med indhold - måske skulle du kikke lidt rundt, og se lidt på farvebrug m.v.
Avatar billede mindfreak Nybegynder
13. september 2004 - 08:29 #4
Spørgsmålet skulle nok have heddet - feedback på min hjemmeside - og ikke feedback på design.

Men her er de ting der falder i øjenene:

- Mørk baggrund og mørk tekst, det harmonerer ikke og er svært at læse
- Toppen starter ikke samme sted på alle siderne, nogen steder er det midt på siden, andre gange øverst.
- Farverne er generelt kedelige og uden grafisk design, en meget kedelig side

/my 2 cents