Avatar billede lupin12 Mester
12. september 2004 - 15:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Email adresser

Hej
Er der en venlig person der ved hvor filen med mine adresser til Microsoft office outlook ligger ??

Det er for at jeg kan gemme den til når jeg geninstallere
Avatar billede peet-49 Novice
12. september 2004 - 15:46 #1
Gå i filer i outlook express-eksporter-adressekartotek-eksporter wab, husk at navngive den wab, derefter kan du til enhver tid importere wab igen.
Avatar billede kontrol Nybegynder
12. september 2004 - 17:50 #2
C:\Documents and Settings\Dit brugernavn\Application Data\Microsoft\Address Book\

******.wab
Avatar billede lupin12 Mester
12. september 2004 - 20:11 #3
Jeg har ikke application data,hvor ligger den så ??
Avatar billede peet-49 Novice
12. september 2004 - 20:25 #4
Hvorfor eksporterer du den ikke bare direkte fra outlook
Avatar billede lupin12 Mester
12. september 2004 - 20:32 #5
Fordi jeg har en harddisk der er gået ned, så jeg har sat en ny harddisk i og monteret den anden som slave. Jeg kan godt komme i kontakt med harddisken som den sidder nu.
Avatar billede peet-49 Novice
12. september 2004 - 20:35 #6
Så skal du nok se office igennem
Avatar billede bouz Nybegynder
12. september 2004 - 20:35 #7
jeg syntes jeg har hørt noget om det skulle være en fil med navn: ****.wap det kan være muligvis være det...!
Avatar billede kontrol Nybegynder
07. februar 2005 - 20:19 #8
Nej for mappen er skjult. Du skulle have sat mappeindstillinger til at vise skjulte filer og mapper.