Avatar billede p_burns Nybegynder
12. september 2004 - 10:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

web kompatibilitet ?

Jeg har store problemer med at få et website til at se ens ud i forskellige browsere (explorer/netscape/safari). Tekster og billedere står forskelligt, hyperlinks bliver understreget, java-applet ser anderledes ud....

Hvordan retter jeg disse fejl?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
12. september 2004 - 10:41 #1
Evt. ved at benytte en bedre wysiwyg-editor eller skrive kodes selv ;)
Avatar billede espersen Novice
12. september 2004 - 11:50 #2
Dette link kan du bruge ; http://validator.w3.org/detailed.html
den validerer din kode for fejl og kan give tips om hvad du har gjort forkert.

FrontPage (især de ældre versioner) er IKKE den bedste til at lave ordentlig kode!
Avatar billede espersen Novice
12. september 2004 - 11:58 #3
man kan sige at Explorer især at god til at gætte hvad du vil vise på siden, mens de andre browsere viser det med de fejl/mangler du har lavet (men til tider kan det være omvendt).

Har du eventuelt et link til din side ?
Avatar billede espersen Novice
22. september 2004 - 21:24 #4
hvordan går det ? er problemet løst eller kan vi hjælpe med mere ?
Avatar billede p_burns Nybegynder
23. september 2004 - 00:10 #5
Er begyndt at lave siderne i dreamweaver, hvorefter alt går som en drøm. TAK
Avatar billede espersen Novice
23. september 2004 - 16:47 #6
jeps ; dreamweaver er skøn ; laver ikke alle de fejl som fx. frontpage