Avatar billede kac Nybegynder
11. september 2004 - 20:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

er der kendskab til swotteam?

Er der nogen som kender swotteam og deres arbejde? Har overvejet at bruge den til en hjemmeside, men kender ikke rigtig deres arbejde, så hvis man kunne få en ide om hvad de står for ville beslutningen nok være lidt nemmere!
På forhånd tak:-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2004 - 20:22 #1
Hvis du mener SWAT som står for  Special Weapons and Tactics og er en politi enhed i USA så ved jeg da en del
Avatar billede kac Nybegynder
11. september 2004 - 20:26 #2
bufferzone> Nej det er ikke dem jeg mener:-) Men www.swotteam.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2004 - 20:36 #3
beklager, se bort fra mit svar, der er jeg helt blank
Avatar billede swot_team Nybegynder
13. september 2004 - 10:58 #4
Kære Bufferzone

Du er meget velkommen til at kontakte mig på 70 20 18 26 for referencer og en uforpligtende snak.

Du kan også se her - http://www.swotteam.dk/Default.asp?ID=204

Jeg ser frem til at høre fra dig. :-)

De bedste hilsner
SWOT team

Thomas Korsgaard
Kaptajn
Avatar billede kac Nybegynder
11. november 2005 - 20:24 #5
Har fundet ud af hvad de laver og har set resultater derfra, så jeg finder nogle andre og så lukker jeg spørgsmålet.