Avatar billede madsjuhler Nybegynder
11. september 2004 - 15:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Frontpage login probs

Jeg har et problem med at logge ind på mine domæner via frontpage.. jeg retter mine sites "live" via frontpage.

Jeg har kontaktet min udbyder/support og de har tjekket alt og der er ingen fejl. mine logins og password's er ok...
Jeg får følgende beskeder:
www.pind3n.dk/zippayn/fejl2.JPG
www.pind3n.dk/zippayn/fejl1.JPG
Avatar billede janius Nybegynder
11. september 2004 - 19:00 #1
Ren interesse (da jeg selv har fejlen) - er det B-One ?
Avatar billede jpj3 Nybegynder
11. september 2004 - 22:06 #2
Hvad hedder dit domæne hvis det er juhlers.dk er det måske fordi at du mangler www foran dit domæne navn.
Og har din udbyder Frontpage extension??
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
11. september 2004 - 23:25 #3
Hallo jpj3, tror du ikke at jeg ved hvordan man gør efter 4 års erfaring?
Desuden virker det ikke hvis du skriver www =)
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
11. september 2004 - 23:35 #4
Janius jeg har surftown..
Avatar billede janius Nybegynder
12. september 2004 - 11:49 #5
ok, jeg har lige haft problemer med mit domæne ved b-one, men de slettede og reinstallerede frontpage extensions og så virkede det igen.

PS
jeg skriver godt nok www når jeg connecter :)
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
12. september 2004 - 18:24 #6
Sådan nu fik jeg det lavet. problemet lå i en kombination af min computer, internettet og min udbyder. min udbyder har slettet alle temp filer fra frontpage, jeg slettede office og gik på jagt i min reg database og slettede alt med "office" efter en nulstilling af inet og web srv kører alt igen.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
12. september 2004 - 21:56 #7
Bruger du så www i dit domænenavn??:-)
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
12. september 2004 - 22:23 #8
nope.. kan ik forstå at dit virker for hvis du læser "info om frontpage" igennem. der står at du ikke må skrive www foran.. men det hat noget at gøre med hvordan din udbyder har sat sin srv op
Avatar billede jpj3 Nybegynder
12. september 2004 - 23:29 #9
Jeg har ikke brugt frontpage længe (læs 5-7 år) jeg bruger dreamweaver mx, her skal man bruge www.