Avatar billede blazer_911 Nybegynder
11. september 2004 - 10:09 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hyperlink referer til sted længere nede på siden..

Jeg har et website med fx en navneliste.. Når jeg vil sætte alle navne i toppen, og skrive info længere nede på siden, vil jeg gerne have at navnene i toppen laver et hyperlink som referer til længere nede på siden! Hjælp.. :D
Avatar billede miko67 Nybegynder
11. september 2004 - 10:15 #1
Citat: "How can I place a link inside the same page?
The links within the same page are called “Anchors”. First, you need to place the “Anchors”. In order to do this, move the cursor to the link destination and use “Insert >Anchor” from the main menu (or SHIFT+F5). You will see an anchor icon. If you select it with the right mouse button you can edit its properties. A number is assigned to each anchor.
Now select the text block or the image you want to link, and use “Insert >Special link” (on an image, click the right mouse button, “Define special link”). Click on OK in the window that will be shown. Then you will see a dialog where you can select the destination Anchor. Click on the anchor, then click OK. You can test the result in “read only” mode (Hypertext >Read only)."
citat: http://www.easywebeditor.com/create_web_page_00003f.htm
Håber det hjælper :)
Avatar billede miko67 Nybegynder
11. september 2004 - 10:19 #2
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
11. september 2004 - 10:20 #3
prøver det da lige :D
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
11. september 2004 - 10:22 #4
anchor.. er det det samme som bogmærke? :D
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
11. september 2004 - 10:29 #5
jamen det virkede :D Tak for hjælpeN!
Avatar billede miko67 Nybegynder
11. september 2004 - 11:10 #6
- Mig der takker :)