Avatar billede fieklokke Nybegynder
11. september 2004 - 09:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spillet The SIMS Superstar

Min datter har lige købt dette spil,når jeg vil lægge det ind skriver den at jeg skal indlægge hotfix 329623 hvilken jeg ikke kan finde og ved mappen setup på cd 2 som indeholder:data3.cab & data4.cab og Ranger 4.iff sker der ikke noget når jeg dobbeltklikker.
Spillet er blevet lagt ind men hun kan ikke bygge huse,indrette eller bevæge huse og vil hun gemme spillet går den helt ud af spillet.
Hvad har jeg gjordt galt.Kender ikke til spil. På forhånd tak.
Avatar billede AnyFellow Mester
11. september 2004 - 10:35 #1
En del spil vil gerne have direct-x hotfixes.

Hotfix 329623 kan du finde her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=9cf87cda-c7f3-41a2-8ea3-cc4f03ff0e31
Avatar billede japping Nybegynder
12. september 2004 - 09:35 #2
Det er kun administrator af PC'en der har lov til at spille dette spil. Bla. ting som at gemme kan man KUN som administrator.
Har I logget ind som administrator når I spiller spillet ?
Avatar billede AnyFellow Mester
22. oktober 2004 - 08:06 #3
fieklokke...> Tror du ikke det er på tide at få lukket dette spørgsmål?
Avatar billede fieklokke Nybegynder
25. oktober 2004 - 08:11 #4
Tak for hjælpen begge 2,men jeg havde fået det til at køre.
Undskyld jeg ikke fik lukket spørgsmålet.
Avatar billede AnyFellow Mester
29. oktober 2004 - 18:26 #5
fieklikke...> Du kan lukke spørgsmålet ved selv at lægge et svar, og derefter acceptere det :o)
Avatar billede fieklokke Nybegynder
28. december 2004 - 17:51 #6
Giv point til kfisker for ivrig deltagelse af løsning.Tak