Avatar billede arrow Nybegynder
11. september 2004 - 00:50 Der er 1 løsning

MIDI drivere til gamle spil

Ey dudes.

JEg har PT downloadet nogle gamle freeware DOS-spil som jeg spiller med stor fornøjelse.

Desværre skal man jo bruge lyd for at få noget ordentligt5 ud af spillene, og netop her halter min PC bagefter. De gamle spil er designet til MIDI-lyd og det klarer min PC ikke så godt.

Jeg sidder PT med et onboard lydkort, som derfor ikke har særlige understøttelser. Derfor ville jeg høre om der var nogen der ved hvor man kan downloade nogle drivere der kan få MIDI lyd til at køre perfekt, uden at man behøves et specielt lydkort (undertegnede har naturligvis søgt på google først).

Mvh. Arrow / Troels Andersen

NOTE:
Spillet hedder Tyrian 2000
Avatar billede arrow Nybegynder
18. oktober 2004 - 01:22 #1
Problemet er løst selv nu :)