Avatar billede monster11 Nybegynder
10. september 2004 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbning af PDF fil

Hejsa,

Jeg har en PDF fil hvor der er flere "sider" i, hvilket program skal bruges for at jeg kan se den, med mest muligt overblik?? Skal være gratis :D
Avatar billede sharkman Nybegynder
10. september 2004 - 14:47 #1
Jeg forstår ikke rigtig, hvad du mener - pdf-filer åbnes med Adobe (Acrobat) Reader, som er gratis. Du kan jo skalere visningen op og ned efter behag via værktøjslinien..
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2004 - 14:47 #2
Avatar billede monster11 Nybegynder
10. september 2004 - 14:50 #3
Tak, kunne ikke lige huske hvad det hed ;) - Smider du lige et svar phatlasse??

I deler pointene.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2004 - 07:39 #4
Nej, gi du bare til sharkman. Han kom først :-)