Avatar billede humleloi Nybegynder
10. september 2004 - 14:09 Der er 3 kommentarer

hjælp til B-one's site builder

er der nogen herinde som har lidt forstand på b-one's site builder for jeg kan ikk finde ud af at indsætte en ny side, så den stadigvæk vises i samme design! så det kun er selve tekstrammen som bliver skiftet ud.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2004 - 02:13 #1
De er nede lige nu! (igen)
Avatar billede umle-keera Nybegynder
13. september 2004 - 01:09 #2
B-ones site builder er desværre ikke et CMS. Du kan altså ikke dynamisk indsætte tekst. Du bliver nødt til at kopiere din tekst fre din kilde og paste den i site builderen det relevante sted og gemme siden som seperat html fil.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2004 - 07:40 #3
Det kan man med den på www.web10.dk hvis det er et must. Jeg tror også den på www.surftown.dk kan