Avatar billede nullu Nybegynder
08. september 2004 - 19:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Server genstarter konstant

Min Standard Server 2003 genstarter konstant. Det er en clean installation, og den gør inden den overhovedet er brugt, dvs inden der installeret services. Jeg har scannet med 2 forskellige online virus værktøjer bla fra trend.com Jeg kan selvfølgelig godt stoppe nedlukningen med shutdown -a i run men det er ligesom ikke fedt i længden. Jeg har endda i system>advanced>startup and recovery> slået automatically restart fra.....

Er der nogen gode forslag?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. september 2004 - 19:18 #1
Har du opdateret ?
Avatar billede nullu Nybegynder
08. september 2004 - 19:19 #2
Jeg er i gang men det tager lang tid. Opdateringen går i stå hver gang jeg har brugt shutdown -a
Avatar billede Jman Praktikant
08. september 2004 - 19:30 #3
hvad har du steånde i event-loggen ?
Avatar billede Jman Praktikant
08. september 2004 - 19:30 #4
det kunne jo være en hardware-fejl
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. september 2004 - 19:37 #5
Avatar billede nullu Nybegynder
08. september 2004 - 20:35 #6
Jeg deaktiveret Dcom. Nu genstarter den ikke mere. Men mange tak for de hurtige svar alligevel
Avatar billede serverservice Praktikant
08. september 2004 - 20:42 #7
så vidt jeg ved skulle 2003 være beskyttet mod blaster og sasser, men er den ok nu? ellers se i eventloggen -systemlog - efter events med rødt skilt
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. september 2004 - 20:44 #8
2k3 er ikke beskyttet, før du opdatere
Avatar billede nullu Nybegynder
08. september 2004 - 20:53 #9
Jeg har netop afsluttet opdateringen. Så nu skulle den vel være på plads
Avatar billede stig3 Mester
09. september 2004 - 22:10 #10
hvis du ikke har fjernet virussen kan den jo stadig ligge der........ fandt trend micro ikke noget så prøv Stinger:
http://vil.nai.com/vil/stinger/

eller:
www.bitdefender.com

eller:
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Avatar billede nullu Nybegynder
10. september 2004 - 14:17 #11
Der har aldrig været virus.......