Avatar billede .jonez Nybegynder
08. september 2004 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installition af xp på min second harddisk

Hey

Jeg har lige sat ny harddisk i, og den virker fint nok. Nu skal jeg bare have installeret windows på den? hvordan gør jeg det?

Det er fordi min nuværende C-drev(prime harddisk) skal fjernes.

Tak
Avatar billede benneharli Juniormester
08. september 2004 - 16:27 #1
Byt den gamle ud med den ny. Sørg for at den er sat til master.

Kør f-disk fra en win98 startdisk.

Formater C-drev

Smid din CD i og boot på den. Stilles i bios hvad for en rækkefølge der skal bootes i.

Forstår jeg dig rigtigt at det er en helt ny disk der skal laves en partition på, og som skal formateres?
Avatar billede .jonez Nybegynder
12. september 2004 - 10:15 #2
Det virker nu, den stod til at boote på CD og A-drev men  ikke hardrive, smid et svar og du får point
Avatar billede benneharli Juniormester
12. september 2004 - 14:44 #3
Fedt nok ;-)