Avatar billede oleeskimo Nybegynder
07. september 2004 - 17:24 Der er 2 kommentarer

Mouse driver til dos

Hej Eksperter
Jeg skal nu til inge at spille mit elskede spil transport tycoon
Problemet er at da jeg kører 2000 skal de spilles i dos , og der mangler jeg lige en driver til , nogle der ved hvor man hente en mouse driver til dos ?
Avatar billede seacom Nybegynder
07. september 2004 - 17:27 #1
gå in på google. com og søge under muse driver for dos der kommer som regle et par hundre links håber det kan hjælpe dig
Avatar billede oleeskimo Nybegynder
28. april 2005 - 22:31 #2
tak :D hvis du vil ahve points så smid et svar