Avatar billede pureshit Nybegynder
06. september 2004 - 23:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point for bannerklik?

Hej med jer.

Nu kan det meget vel være at jeg har misforstået noget, men er det ikke sådan at man burde få point for at klikke på bannerne her på eksperten? Det er på ingen måde fordi jeg er point liderlig eller noget, men jeg faldt lige over det da jeg klikkede på mit point regnskab. Jeg ved at jeg gennem tiden nok har klikket de første 30 gange, så afhængigt af hvor mange point man skulle få for et klik, burde jeg vel have 30, eller hvad?
Er det min browser der er noget galt med (firefox??), eller er det mig der er noget galt med? Vigtigst af alt, er det eksperten der er noget galt med?

Mvh pureshit

forresten tak for et voldkanont site :)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. september 2004 - 23:43 #1
jeg mener ikke, det har eksisteret de 1 1/2 år jeg har været her, men hvis det stadig står et eller andet sted, er det for dårligt, at det ikke er fjernet i den nye version. Så vidt jeg ved, er der ikke noget der hedder bannerklik, eller tager jeg fejl?
Norbert :-)
Avatar billede exp Juniormester
06. september 2004 - 23:43 #2
Det kunne man i gamle dage, men den mulighed findes ikke længere.

Grunden til, at den stadig står i pointregnskabet er, at dem der oprindelig fik bannerklik-points, stadig skal have disse indregnet i deres pointantal :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. september 2004 - 23:44 #3
Det er altså kun i statistikken de er omtalt?
Avatar billede exp Juniormester
06. september 2004 - 23:45 #4
Jep
Avatar billede norbert Nybegynder
06. september 2004 - 23:46 #5
ok:-)
Avatar billede pureshit Nybegynder
06. september 2004 - 23:53 #6
Okay, det var jo nemlig kun i mit pointregnskab - nederst - at jeg kunne se der skulle være noget som hed bannerklik. Det undrede mig bare en del. Men det er vel så ikke meningen at en bruger som jeg, der først bliver oprettet på et senere tidspunkt end ophøret af point ved bannerklik, skal have det til at stå i sit pointregnskab?
Avatar billede exp Juniormester
07. september 2004 - 00:08 #7
det står bare ved alle :-)
Avatar billede pureshit Nybegynder
07. september 2004 - 00:12 #8
Ja okay, så er den egentlig ikke længere :) Tak for svarene. Lukker hermed