Avatar billede rouladefar Nybegynder
06. september 2004 - 19:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Tilføj/fjern windows komponenter

Hi.

Hver gang jeg starter denne op, kommer den med en fejlmeddelse hvor der står: "Kunne ikke åbne msmqocm.inf"

Jeg har prøvet at finde denne på WinXP CD'en, men det har ikke være muligt. Hvad kan jeg gøre?!

På forhånd tak!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
06. september 2004 - 19:45 #1
Prøv at finde filen sysoc.inf
Indlæs den i notepad og sæt ' ; ' foran teksten
msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6. Så skulle problemet være løst.
Avatar billede tripwire Nybegynder
06. september 2004 - 19:45 #2
msmqocm.inf - Setup was unable to open information file msmqocm.inf. Contact your system administrator.

Go to Windows\inf. In the right pane scroll down to msmqocm.inf. Right click it and choose install.

If it isn't listed ...

Go to Windows\inf. In the right pane scroll down to sysoc.inf. Open it in Notepad and remove this line:
msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2004 - 19:50 #3
(de har begge ret her - ; foran en tekst bevirker at den ikke indlæses)

Så bed jeanette18 om at lave et svar :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
06. september 2004 - 19:53 #4
Det er hermed gjort. Ha` en god aften:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2004 - 19:54 #5
Så mangler vi bare at rouladefar kommer forbi ;)
Avatar billede rouladefar Nybegynder
06. september 2004 - 20:21 #6
mange, mange tak skal I ha' :P