Avatar billede ahmatron Nybegynder
06. september 2004 - 17:15 Der er 3 kommentarer

Musik-player virker ikke efter upload!

Jeg har lavet en musikplayer i Macromedia Flash MX2004 og den virker fint, når jeg previewer den - men så snart den er uploadet og ligger på nettet, så vil musikken ikke starte, når man trykker på play! Hvis man spoler lidt frem i sangen starter den dog. Jeg har prøvet med filer i alle størrelser så jeg tror ikke det er fordi filen er for stor!!
Hvad kan det være?

Playeren befinder sig nede i venstre hjørne på www.metzband.dk
Avatar billede lyden Nybegynder
06. september 2004 - 17:17 #1
meget "hvid" side ;o)
Avatar billede lyden Nybegynder
06. september 2004 - 17:24 #2
OPzz - siden kan ganske enkelt ikke vises i Safari, (sorry for spaming).
Avatar billede pyroman Nybegynder
06. september 2004 - 18:52 #3
Øhmm jeg tror kun din side dur i IE... ik så sejt... nåh.. men flashen er det vigtigste her...

Kan det have noget med stien til filen?

Måske kunne du vise os noget kode? ;)