Avatar billede cmol Nybegynder
06. september 2004 - 15:39 Der er 3 kommentarer

Leder efter en grafiker!

Hey...

Jeg leder efter en der kan lave et udsende/layout til min site... Skal helst være lavet i html + css... Der bliver givet 400 point(af 2 omgange da man højst kan sætte den til 200) til det bedste (ifølje mig) design... Inklusiv omtale på siden!..

Hygge

Cmol
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2004 - 15:45 #1
cmol >> Du har selvfølgelig accepteret Eksperten's regler da du oprettede dig som bruger (og læst dem). Her vil du opdage at det ikke er lovligt at udlode mere end 200 point for et svar på et spørgsmål :-)
Avatar billede cmol Nybegynder
06. september 2004 - 15:47 #2
Tak for på mindelsen!.. Jeg sætter hermed pointgivelsen til 200!.. Final!..
Avatar billede cmol Nybegynder
06. september 2004 - 16:00 #3
Min site er en kommende spil database med andmeldelser og koder... samtidig er det et musik forum!..
Mine egne ideer er noget grafisk flot... men samtidig simpelt!.. (hmm... ja det siger alle...)
Da jeg selv er ektremt dårlig til design... er det eneste jeg har kunne lave været det her: http://www.cmol.dk/codebase