Avatar billede fiscal Nybegynder
06. september 2004 - 08:26 Der er 3 kommentarer

Ekstern HD bliver deaktiveret..

Hej allesammen
Jeg har et lille problem med min nyanskaffede eksterne 120 gb Maxtor Onetouch USB Harddisk. Hvis jeg lader min computer stå og kører om natten, deaktivere windows den automatisk. Jeg sat alle dvale, sluk af skærm, sluk af harddiske, pauseskærm. Alt tænkeligt, men deaktivere stadig. Det skal lige siges af den er plugget i et USB switch, og Cardreaderen der siddder i den, bliver også nogen gange deaktiveret. men ikke altid. !!

Jeg kører Windows 2000 Professionel

På forhånd tak for svarene
Avatar billede speedytech Nybegynder
06. september 2004 - 08:38 #1
Kan du ikke prøve at sætte den direkte til computeren, og se om den stadigvæk laver det nummer. ?
Avatar billede fiscal Nybegynder
06. september 2004 - 08:41 #2
jo, det kunne jeg selvfølgelig, så vender jeg lige tilbage. Andre må meget gerne svare imens, for det kan kun fortælle om problemet, desværre ikek løse... :D
Avatar billede halifax Nybegynder
06. september 2004 - 11:23 #3
Har du under Egenskaber for Rod-hub'en, Strømstyring, fjernet hak ud for "Tillad computeren at slukke for denne enhed for at spare strøm". Taget fra en XP computer.