Avatar billede rexon Nybegynder
05. september 2004 - 16:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

speciel tekst format..

Ja har endelig taget mig sammen og lavet en nogen-lunde ok design på www.rexweb.tk...
men problemet er bare at jeg gerne vil bruge en skrift som de andre ikke har som standart ihvertfald..
findes der evt. en script der henter skriften ned for brugeren helt automatisk?
eller er d helt umuligt
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. september 2004 - 16:36 #1
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. september 2004 - 16:40 #2
Og så kan du fjerne dit pop-up banner så'n her:
http://my.dot.tk/cgi-bin/login01.taloha
Login.
Tryk på "Dot TK Linker Promo".
Vælg domænet og tryk continue.
Skift til "No banner".
Scroll helt ned og tryk "Continue" for at acceptere ændringen.
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. september 2004 - 16:48 #3
Ow det skal lige siges at WEFT er ret besværligt.
Jeg vil ikke anbefale at man bruger det.
Se istedet her hvilke skifter som kommer med hvilke styresystemer og programmer.
Det burde give dig en ide om hvilke skrifter som er sikre at bruge:
http://www.microsoft.com/typography/fonts/default.aspx
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. september 2004 - 16:49 #4
Hvilken skrift er det du vil bruge? måske vi kan finde en som kan bruges istedet
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2004 - 18:01 #5
og hvis det kun er til overskrifter og sådan kan det også lavet i billeder :)
Avatar billede morteeart Nybegynder
05. september 2004 - 18:04 #6
nu er WEFT jo IE only, så sådan en god ide er det heller ikke

i PHP kan du bruge udvidelse GBLIB ( http://se.php.net/image )
og ellers kan du jo benytte grafik istedet.
Avatar billede rexon Nybegynder
05. september 2004 - 19:32 #7
mange mange tak for hjælpen...!
vil lige overveje hvad jeg vil .. bliver nok nødt til at bruge standart skrift..
men havde tænkt mig at bruge det samme som på mit logo (www.rexweb.tk)
men igen 1000000000 gange thx for hjælpen!
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. september 2004 - 19:38 #8
Oki, jeg kan anbefale dig Verdana - den er evigt god. Eller Trebuchet MS hvis det skal være lidt anderledes.