Avatar billede ajh87 Nybegynder
05. september 2004 - 15:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Design af logo

Er der en hjælpsom ekspert som kan hjælp mig med at designe et logo til noget jeg vil kalde:

3 Point Systems

Kunne være noget ligende www.steampowered.com deres logo eller 3 cirkler forbundet sammen med to lige streger og en buet.. bare idér - det kan lige så godt være noget andet...

Sagen er bare at jeg ikke kan finde ud af grafik (photoshop, fireworks, paint shop pro, ellers noget andet)

så nu har jeg mere eller mindre givet op og håber på hjælp her inde fra :o)

Håber der er en ekspert der vil hjælpe :o)

Weekend hilsner
Anders
Avatar billede nfk Nybegynder
05. september 2004 - 16:53 #1
har lige lavet et hurtigt forsøg: www.php2004.1go.dk/3point.gif (kopier og sæt ind hvis linket ikke virker)
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 19:56 #2
Avatar billede mindfreak Nybegynder
06. september 2004 - 15:21 #3
Avatar billede ajh87 Nybegynder
07. september 2004 - 21:10 #4
jeg kan godt lide mindfreaks forslag... er det sådan du kunne lave det som en web header så jeg lige kan se hvordan det passe ind der? kunne være fedt :o)

hvilken skrifttype bruge du til 3 tallet ? :o)

Mvh
Anders
Avatar billede mindfreak Nybegynder
09. september 2004 - 09:53 #5
http://www.codepushers.com/clients/vario/3ps2.jpg

3 tallet er lavet med en font der hedder A.C.M.E Secret Agent
Avatar billede ajh87 Nybegynder
10. september 2004 - 11:20 #6
mindfreak takker for dit eksempel - hvis jeg laver et nyt spørgsmål om web design ville du så deltage med dit eksempel ??

Mvh
ajh87
Avatar billede ajh87 Nybegynder
10. september 2004 - 11:21 #7
hvad er den anden skrifttype i øvrigt ?

Mvh
Anders
Avatar billede mindfreak Nybegynder
10. september 2004 - 11:31 #8
Hejsa, det gør jeg

og skriftypen hedder Tommy Hilfiger