Avatar billede sh-design Nybegynder
04. september 2004 - 20:03 Der er 9 kommentarer

Nyt logo istedet for det gamle

Jeg ahr fået til opgave at lave et nyt logo til et firma ved navn SH-Design, da de ikke helt er tilfreds med det logo som de har fået lavet af et reklame firma, så nu vil jeg bare hører ideer og lign...

Det gamle logo ser sådan ud. http://www.sh-design.dk/gfx/logo.jpg

Navnet på firmaet er: SH-Design.
Navnet på indehaveren er: Steffen Holmsted
Avatar billede .jonez Nybegynder
04. september 2004 - 20:10 #1
Jeg forstår hvorfor de er utildfredse, det kan jo knap nok kaldes et logo (2 sorste streger)

Hvad med en slag cirkel  hvor der står SD på en smart måde, og så står der design bage efter. Hvis du forstod det? En cirkels med Bogstaverne SD i. Måske hvis på sort baggrund som passer til ders hp. så efter cirklen står der med hvis på sort, Design.

Jeg kan godt lave et udkast imorgen, men orker det ikke nu.

Mvh MoX  aka jonez
Avatar billede sh-design Nybegynder
04. september 2004 - 20:19 #2
Jamen firmaet hedder SH-Design...
Avatar billede .jonez Nybegynder
04. september 2004 - 20:24 #3
jajada, min fejl - undskyld. Så bare med et SH i stedet for.
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. september 2004 - 20:30 #4
Hmm jeg kan godt lide det gamle logo.
Avatar billede weblex Nybegynder
04. september 2004 - 21:49 #5
Avatar billede sh-design Nybegynder
05. september 2004 - 10:16 #6
Weblex.... Det kunne godt være en mulighed... Det må gerne være meget stilet...
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 11:46 #7
Et næsten magen til - kan man se at det er en stol?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10177
Avatar billede mindfreak Nybegynder
06. september 2004 - 14:03 #8
jeg giver det lige et forsøg imorgen
Avatar billede mindfreak Nybegynder
06. september 2004 - 14:39 #9
Det blev så idag: http://www.codepushers.com/clients/vario/shdesign.jpg

(Navnet er ændret til søren som en lille forsikring mod evt. misbrug :D