Avatar billede oersted Novice
03. september 2004 - 21:16 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

kommentarer til web site

http://www.henschel-quartett.de
Avatar billede levich Nybegynder
03. september 2004 - 21:28 #1
Det ser rigtig godt ud. Overskueligt, en letlæselig skrifttype og behagelige farver.
Avatar billede espersen Novice
03. september 2004 - 22:08 #2
tjaa... enkelt, overskuelig og lidt klassisji opbygningen ; passer helt sikkert godt til målgruppen ..  flot arbejde.
Avatar billede dxs Nybegynder
03. september 2004 - 23:30 #3
Stilren, overskuelig og nem at finde de oplysninger på. Dog kunne jeg godt mangle en form for til forsiden knap. Ellers rigtig flot!!
Avatar billede hanne_e Nybegynder
04. september 2004 - 00:12 #4
Jeg synes, det er en flot side! Et par enkelte ting...

1) Når man - som jeg - bruger alm. modem er siden (for) lææææænge om at loade.
2)Det er flot med den diskrete "scroll-ting" - dog mangler man en indikation af, hvor lang teksten er - den er noget længere end jeg havde forventet (det ses jo ved en alm. scrollbar hvor pinden antager en længde relativt til hvor langt der skal scrolles...
3)Efter at have klikket et niveau ned og derefter brugt browserens tilbageknap stopper loadningen ved 65% og kommer ingen vegne. (Og man kan ikke bruge fremadknappen)
4) så ville jeg foreslå at sætte rammer omkring cd-coverne fordi det hvide ligesom flyder i et med baggrunden - herved ser man at de er samme størrelse...

Men kritikken er kun givet fordi jeg regner med at du kunne bruge noget at arbejde videre med - ellers ville jeg aldrig tage så kritiske briller på, da siden er rigtig flot!
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. september 2004 - 08:40 #5
jeg har lige et par ekstra punkter.
Billedet på kontakt siden for mig til at tænke, at det måske er længere end det man kan se. kunne godt tænke mig lidt luft under billedet.
Opsætning af fotoalbumet synes jeg virker rodet og ikke gennemtænkt ligesom resten af siden.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. september 2004 - 08:41 #6
men glemte lige at sige, alt i alt synes jeg også det er rigtig pænt.

Forstår dog ikke den lange load tid da siden er meget simpel og ikke ret meget grafisk matereiale
Avatar billede oersted Novice
04. september 2004 - 13:02 #7
takker for kritik !

siden fylder nu 244 Kb - det tager så ca. 50 sekunder at hente siden ned med et 56 K modem, og det er jo noget længe at vente ....
Jeg kunne så enten gøre ventetiden lidt mere interessant (tekst om kvartetten) eller loade billederne ind efter behov. Spørgsmålet er hvad der er bedst

hanne_e > nr. 3 forstår jeg ikke helt. Hvad mener du her med "et niveau ned" ?
Avatar billede hanne_e Nybegynder
06. september 2004 - 23:24 #8
jeg mente bare at når man trykkede på fx vita og derefter brugte tilbageknappen skulle siden loades igen. men nu har jeg prøvet en gang til og den skal ikke loades denne gang.

hvad betyder vita egentlig?
Avatar billede oersted Novice
07. september 2004 - 15:46 #9
tysk for curriculum vita, tror jeg :)
Avatar billede hanne_e Nybegynder
10. september 2004 - 20:14 #10
så det var ikke noget med vitaminer after all.. *GG*
Avatar billede oersted Novice
10. september 2004 - 21:22 #11
egentlig ikke, nej :)

I må gerne lægge et svar - så ka' I jo få nogen point
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. september 2004 - 21:24 #12
ingen point til mig :)
Avatar billede hanne_e Nybegynder
15. september 2004 - 21:56 #13
Jeg vil da godt have et par af pointene så... :-)

Og held og lykke med webbyggeriet i fremtiden!
Avatar billede oersted Novice
16. september 2004 - 14:46 #14
tak !
Avatar billede hanne_e Nybegynder
16. september 2004 - 20:03 #15
Så mange havde jeg ikke behøvet!
Men takker alligevel :-)