Avatar billede bernie Nybegynder
02. september 2004 - 22:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Reklamer som pro medlem

jeg er blevet pro efter jeg kom på til 100 men jeg kan ikke få den reklame i toppen væk (lidt irterne) er det noget nyt at man som pro skal se den?
Avatar billede dmcn Praktikant
02. september 2004 - 22:21 #1
Ja, det er noget "nyt" - installér Firefox og adblock-plugin'et, så kan du fjerne det. :)
Avatar billede bernie Nybegynder
02. september 2004 - 22:22 #2
lidt skod men henter www.admuncher.com tak for svar
Avatar billede zenorph Nybegynder
02. september 2004 - 22:25 #3
Nu er jeg IKKE pro medlem, men alt sådan noget kan naturligvis add'es i Avant Browser ved at højreklikke og vælge 'Tilføj til AD Black List' - ganske dejligt.
Så slipper man endvidere også for alle de reklamer på sitet :D
Avatar billede exp Juniormester
02. september 2004 - 22:26 #4
Reklamen i toppen kan ikke fjernes via ekspertens indstillinger, og har ikke kunnet fjernes siden E v4 blev lanceret :-)
Avatar billede bernie Nybegynder
02. september 2004 - 22:27 #5
tror ´lige jeg vil prøve Avant Browser
Avatar billede dmcn Praktikant
02. september 2004 - 22:38 #6
Hvis du alligevel overvejer at skifte browser, kan du lige så godt skifte til en alternativ browser som Firefox eller Opera, som ikke bygger på IE - Avant Browser har præcis samme fejl som IE har, bare pakket anderledes ind. :)
Avatar billede zenorph Nybegynder
02. september 2004 - 22:47 #7
men det er en lækker browser :-)
Avatar billede exp Juniormester
02. september 2004 - 22:49 #8
Ja IE - viiiiildt lækker... eller... :-/
Avatar billede bernie Nybegynder
02. september 2004 - 22:58 #9
syntes nu at Avant Browser ser lækker nok ud og har haft frefox men røg hurtig ud (kan ikke huske hvorfor)
Avatar billede bernie Nybegynder
02. september 2004 - 22:59 #10
firefox og ikke frefox :)
Avatar billede zenorph Nybegynder
02. september 2004 - 23:03 #11
Avant Browser har skam en meget nem og lækker brugerflade, samt en lang række af gode indstillings muligheder - ganske nice - og bestemt også for folk med langsom internet opkobling. Deaktivere billeder, flash, lyd, video. ActiveX osv. osv. osv.
Avatar billede exp Juniormester
02. september 2004 - 23:14 #12
Uanset hvor lækker brugerfladen end er, så ændrer det ikke på, at den er baseret på IE's fejlbehæftede kerne...
Avatar billede zenorph Nybegynder
02. september 2004 - 23:15 #13
smag og behag - og jeg har nu ingen problemer af nogen art, så jeg fortsætter brugen
Avatar billede speedytech Nybegynder
03. september 2004 - 00:31 #14
zenorph
Det var da en rart at få af vide..