Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 20:50 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Manglende forlængelse af PRO-udløb.

Tidligere har jeg hver den 1. i måneden modtaget en meddelelse om, at mit PRO-mdlemskab er forlænget. Dette angiveligt fordi jeg har været i TOP-100 i den forgangne måned.

I de sidste 2 måneder har jeg ikke modtaget denne meddelelse, og går derfor ud fra, at mit PRO-medlemskab ikke er forlænget.

Mit spørgsmål er derfor, om denne regel er ophørt?
Avatar billede googolplex Novice
02. september 2004 - 20:53 #1
Jeg har heller ikke modtaget nogen mail, men mit PRO-medlemskab fortsætter, måske de bare ikke sender mails ud mere om forlængelse ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 20:55 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 20:55 #3
Aktiv Ja
Pro medlem Ja
CoAdmin Nej
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2004 - 20:56 #4
Her kan man tjekke om man er i top 10
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=114
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2004 - 20:56 #5
top 100  c",)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 20:59 #6
Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 20:59 #7
john stigers ->  PRO udløb: søndag, 13. marts 2005, kl. 19:30

Det siger jo ikke noget om forlængelse af PRO. Heller ikke din kommentar 20:55:24.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 21:02 #8
søndag, 13. marts 2005 - du ER pro!
Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 21:04 #9
Det ved jeg godt. Men hvor kan jeg se at mit PRO er forlænget en måned fordi jeg lå i TOP 100 i AUG 2004?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 21:07 #10
Du kan se det på top100 for august og i din brugerinfo.

p.s. jeg ligger nr. 103 for august og jeg er stadig pro...
Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 21:11 #11
john stigers -> Har du læst mit spørgsmål?

Jeg ved godt at jeg er PRO. Jeg beder blot om en bekræftelse på, at mit PRO er forlænget en måned, fordi jeg lå i TOP 100 i AUG 2004.

Denne bekræftelse fik jeg tidligere ved en mail, og det er denne mail jeg ikke har fået i 2 måneder.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2004 - 21:16 #12
mugs -> Jeg har heller ikke fået mail, men mit pro-medlemskab er forlænget med 1 mdr.
Tror det har noget at gøre med en del indlæg om at eksperten udsender spam.
Så har Admin sikkert besluttet ikke at sende disse mails ud.
Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 21:23 #13
vejmand -> Jeg holder ikke kontrol med udløbet af mit PRO. Men har blot konstateret den udeblevne mail. Jeg erindrer at der var en polimik vedr. udsendelse af mails, men har ikke set noget om, at det ogdså var gældende for "TOP 100 medlemmer"

Iøvrigt rart at se, at nogen giver sig tid til at læse spørgsnål / indlæg :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 21:29 #14
sorry  -havde skam skrevet et indlæg om at jeg heller ikke havde fået noget at vide om promedlemsskabet var forlænget eller ej - det flyver nok rundt i cyberspace et sted... ved ikke hvorfor det ikke blev postet :)
Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 21:32 #15
:o)
Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 21:33 #16
Mon ikke vi kan konkludere, at denne mail ikke længere udsendes.

En meddelelse herom fra admin ville være på sin plads.