Avatar billede noopen Nybegynder
02. september 2004 - 20:38 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor så stener?

hmm hvorfor ser min side så stener og tomt ud... :).. men håber i har en ide og nogle gode punkter til forbedring :D

www.teamtp.1go.dk

MVH daniel rune jensen
Avatar billede webdesigner Praktikant
02. september 2004 - 20:43 #1
Slet introen den er for irreterende...
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. september 2004 - 20:57 #2
1) fordi du kræver jeg skal downloade en speciel font. Gu gider jeg da ej, og det tror jeg heller ikke ret mange andre gør.

2) den grågrønne baggrundsfarve er død og kedelig.

3) Alle dine billeder er nærmest sorte.

4) Man får ondt i øjnene af dine priklinier så tæt på hinanden.

5) den blå tekst på den grønne baggrund giver alt for lidt kontrast (mere ondt i øjnene)

6) oppe under toplogoet flugter topnjælkerne 'news', 'news' og 'clanwas' ikker med hinanden. den midterste er nedenunder.

7) hvad pokker betyder 'clanwas' forresten? stavefejl i en overskrift skubber brugerne væk istedet for at lokke dem nærmere.

det er lige dem der skinner i øjnene.

mvh JakobA
Avatar billede oskar Nybegynder
02. september 2004 - 21:43 #3
Fuld støtte til JakobAs indlæg.

Derudover er det noget f... at kræve underlige opløsninger som næsten ingen kører med. Sæt det som minimum ned til 1024x768. Du mister mange kunder på den opsætning du har.

Arkiv hedder archive. easier.
A program you can watch... A program for watcing tourneys and great games.
Avatar billede noopen Nybegynder
02. september 2004 - 21:52 #4
okey ^^..dejlig varmt der :)... men skal tage det til mig :)..
Avatar billede web-geek Nybegynder
02. september 2004 - 21:53 #5
Enig med Jak0ba.
Avatar billede web-geek Nybegynder
02. september 2004 - 21:54 #6
- Og slet forside, altså der hvor der står velkommen, og man skal trykke på det logo før man kommer ind på siden.. Det virkelig provo.
Avatar billede noopen Nybegynder
02. september 2004 - 21:56 #7
ja, men der er en fejl på det der websted hvis man ikke har et eller andet først virker php ikke :S ved ikke hvorfor, prøvet alt muligt andet... men virker vist ikke..