Avatar billede lemon Nybegynder
02. september 2004 - 18:44 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Er det i orden på eksperten.dk ?

Hvad mener I om http://www.eksperten.dk/spm/535720
Avatar billede bernie Nybegynder
02. september 2004 - 18:46 #1
meget usselt og burde ikke være lovligt
Avatar billede mugs Novice
02. september 2004 - 18:49 #2
Plat - Burde ikke forekomme på et seriøst site.
Avatar billede norbert Nybegynder
02. september 2004 - 18:57 #3
Århh herregud - det er jo kun fis - og det burde der jo egentlig også være i et seriøst forum. Det kan ihvertfald ikke bringe mit pis i kog - og forøvrigt regner jeg mig selv for nørd - i ordets positive betydning :-)
Avatar billede ahave Nybegynder
02. september 2004 - 18:57 #4
Det er i kategorien "Fri debat", det er netop det kategorien er til, fri debat. Så jeg kan ikke se noget galt i det.
Jeg så godt linket, men gad ikke spilde et sekund på det.
Avatar billede bernie Nybegynder
02. september 2004 - 18:59 #5
er da plat at sende den til en og når han har lavet den så har ham der har sendt den fået infoen om hvad den anden har skrevet (fx den med sex)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. september 2004 - 19:05 #6
OK - nu fik jeg læst selve testen, jeg troede det var tråden, I talte om, og ikke testen. Testen er efter min mening noget ækelt noget og der er jeg 100 pct. enig med bernie. Men at tage spørgsmålet om i eksperten synes jeg er fint nok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 19:56 #7
Den er da plat - men den er jo oprettet i fri debat og er ikke slem. den er ok!
Avatar billede norbert Nybegynder
02. september 2004 - 19:57 #8
MEGET plat :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
02. september 2004 - 21:26 #9
Spørgsmålet er lukket - jeg overvejer stadig om jeg skal give opretter en karantæne, da det var hans eget site han linkede til, altså reklame.
Avatar billede lemon Nybegynder
02. september 2004 - 22:59 #10
Ok jeg kan høre at jeg ikke er den eneste der synes at det er en klam måde at få informationer om andre på. :)

0 point er uddelt til bern' og mugs. Hvor meget er det til hver?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 23:04 #11
lemon> Kommentar: n0rmality
02/09-2004 21:26:50 - det er dit eget site?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2004 - 23:04 #12
sorry - vrøvler :)
Avatar billede lemon Nybegynder
02. september 2004 - 23:31 #13
Hehe ja det vil jeg helst ikke have noget med at gøre ;)