Avatar billede sutpark Nybegynder
02. september 2004 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedøm min site - TAK

har lavet denne side, men syntessku ikk sekv den er så fed som ønsket, kan i hjælp med nogen ider og forslag til hvordan jeg kan lave den feder
http://www.gasgas.dk
Avatar billede draco999 Nybegynder
02. september 2004 - 18:14 #1
du ha ret den virker lidt kedeligt, men lige hvad som skulle forbere den ved jeg ikke lige, jeg tænker og hvis jeg kommer på noget ska ljeg nok skrive
Avatar billede sutpark Nybegynder
02. september 2004 - 18:17 #2
okay, takker.. hehe
Avatar billede oskar Nybegynder
02. september 2004 - 18:27 #3
Det er midterfeltet der er problemet. I menuen og footer holder du en glimrende stil, mens midterstykket er splattet til med alle mulige teksttyper, farver og størrelser. Ovenikøbet ændrer hele billedet størrelse alt efter hvilket menupunkt man klikker på.
Den hvide baggrundsfarve ødelægger det grafiske indtryk. Prøv at bruge en lysere udgave af rammefarven eller eventuelt noget baggrundagrafik med toner af hvis og førnævnte lyse farve.
Avatar billede goggen Nybegynder
02. september 2004 - 18:43 #4
Enig med Oskar. Det er midterfeltet der er problemet. Mit forslag er at du prøver at holde den samme stil også i midtersektion med måske den samme baggrundsfarve som der er i din bjelke med Åbningstider. En anden ting er de 2 orange felterude til højre i dine bjelker - de burde have samme farve som resten af bjelken.
På din galleri side følger din menu ikke med når jeg beveger musen over et af de andre alternativer. Desuden rykker siden frem og tilbage alt ettersom hvilket menuvalg du tager. Jeg foreslår at du laver en side som skabelon, som du så benytter til de andre sider. På den måde undgår du at siden rykker frem og tilbage på siden.