Avatar billede triple-x Nybegynder
31. august 2004 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

!00% brede

heysa

Er jeg den eneste der synes eksperten opfører sig underligt ;) altså mere underligt end normalt.

Når jeg kommer ind på siden viser den siden i 100% brede, men trykker jeg på F5 så viser den det ikke i 100% brede men en fast brede og centereret.
Jeg ved det er en funktion når man læser et spørgsmål kan man vælge fuld skærm. Men her kan den også finde på at vise det i 100% brede selvom jeg ik har trykket på noget. Men en F5 kurrer problemet.

Jeg kører med IE så det er sikkert der fejlen ligger *GG* ;)
Avatar billede snowball Novice
31. august 2004 - 12:55 #1
Det er vist noget med at hvis ens browser vindue er mindre end 890px bred, så kan den godt opføre sig underligt. Har selv oplevet det flere gange, men hvorfor den gør det, ved jeg ikke lige.
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. august 2004 - 12:57 #2
kører 1280*1024 ;) og selv med maximeret vindue i browseren forekommer det :) så det må åbenbart være både når ens browser vindue er for lille eller for stort ;)
Avatar billede hcma Novice
31. august 2004 - 15:45 #3
har hverken set eller hørt om det før (men er blevet nysgerrig)
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. september 2004 - 15:01 #4
oaky men så er jeg jo ikke den eneste der har problemet :P og coadmins er klar over det så jeg lukker dig bare igen...