Avatar billede t_durden Nybegynder
31. august 2004 - 01:18 Der er 2 kommentarer

Hvilken forstærker?

Hej

Jeg søger efter en forstærker til min hjemmebiograf. Den skal have DTS (helst også 7.1) samt en god effekt. I prisklassen 2000-3000 kr, hvad vil være det bedste?

På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
31. august 2004 - 01:46 #1
Min mening er at det er umuligt at få så mange kanaler til en så lav pris, hvis lyden skal være nogenlunde, mit råd er at spar noget mere op, og så køb noget kvalitet (er nok lidt erhversskadet, da jeg er udlært radiomekaniker, men har desværre set disse billige og elendige anlæg indvendigt)
Avatar billede bleze Nybegynder
06. september 2004 - 23:54 #2
Nej du får intet for 2000-3000 kr, men du kan feks få en Pioneer AX-3 i Tyskland for ca 4500 kr. Den koster herhjemme ca 8000 kr.

Feks her: http://www.audiovision-shop.de/Preise/Produktinfo/Pioneer/Receiver/vsxax3.htm