Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
30. august 2004 - 22:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bruger system + Artikel System

Jeg skal bruge de 2 ting, Jeg giver 200 point per Styk
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
30. august 2004 - 22:40 #1
*****100 Point*****

-Anders
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. august 2004 - 11:23 #2
du kan evt søge på www.hotscripts.com

men lige for at nævne en ting, ingen gider hjælpe dig eller kan hjælpe dig når du ingen info giver os, ud over at du vil ha de her 2 systemer.
hvilket sprog skal de laves i?
hva er et bruger system hvilke funktioner skal det ha ? og det samm med artikel systemet.
og så er 100 point ikke ret meget for sådan nogle systemer.
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
31. august 2004 - 13:14 #3
brugersystem skal være i php, med internmail + tagwall til brugerene + rediger profil, og artikel system med billed til venstre, man kan skrive url til hvor man indtaster artiklen, etc..
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
31. august 2004 - 13:15 #4
og så laver jeg det om til 200 Igen, jeg laver et SPg til der hedder point når jeg får svar fra en, der skriver bruger et eller andet, og jeg giver 200 Point
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. august 2004 - 13:19 #5
for det første må du ikke tage mere end 200 for en opgave her på eksperten. For det andet så er det et stort system du søger tvivler på nogle vil udvikle det med mindre de ligger inde med et i forvejen. Men held og lykke.
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
31. august 2004 - 13:24 #6
ØV :(, det er per Opgave
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. august 2004 - 13:28 #7
ja du kan gøre sådan at du opretter et nyt spørgsmål hvor der står artikel system i og for en herinde til at lave brugersystemet :P så burde det være lovligt nok :)
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
31. august 2004 - 13:30 #8
ok :)det gør jeg !
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. august 2004 - 13:31 #9
opret den under programmeringsopgaver ;) der har du bedre held under PHP
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
31. august 2004 - 13:32 #10
ok
Avatar billede b_ball Nybegynder
31. august 2004 - 15:43 #11
Det lyder som om du skal have et CMS system... Fx mambo www.mamboserver.com her kan du få det hele i et...
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
31. august 2004 - 17:18 #12
Beklager, Min Partner siger at det er Gyseligt det der Mambo
Avatar billede b_ball Nybegynder
31. august 2004 - 17:46 #13
Ja det må han om... det syntes jeg ikke. men ok... du kan jo også prøve typo3 det skulle være det bedste gratis CMS system
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
10. november 2004 - 19:03 #14
Lukker og slukker