Avatar billede angelhot Nybegynder
29. august 2004 - 22:22 Der er 17 kommentarer

Concor Vs. D-Hosting

Jeg har kun hørt godt om Concor med hensyn til hastigheden og stabilitet. Hvis jeg skulle vælge en pakkeløsning derfra, skulle det være Medium til 29 kr. excl. moms, men jeg bedst lide pakkeløsningen fra D-Hosting web3. hvor man har mulighed for at 5 stk. domæner på samme hotel og det vil jeg få gavn af på længere sigt.

Nogen der så kan anbefale D-Hosting fremfor ConCor? Eller bare komme med positive anmeldelser.

http://www.d-hosting.dk/web3.php

http://www.concor.dk/webpages/webhosting/webhotel.asp
Avatar billede espersen Novice
29. august 2004 - 22:42 #1
meget tilfreds med Concor ; har 5 domæner der og har været fint tilfreds med deres support og oppetider ; kunde i ca. 1½ år.
Avatar billede topsite Nybegynder
30. august 2004 - 01:23 #2
Hej, jeg har selv mine 8 domæner hos http://hosting.serverguider.dk
Der kan man have så mange domæner man vil på en webpakke!
Avatar billede topsite Nybegynder
30. august 2004 - 01:33 #3
d-hosting.dk er på samme servere som Acomma.com, og Acomma.com er i mine øjne kvalitet.

Så jeg vil gætte på d-hosting.dk også tilbyder en god kvalitet!
Dog har jeg aldrig haft nogle domæner liggende på deres servere!
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2004 - 07:39 #4
topsite> D-hosting og Acomma ligger på samme linie og model servere, men for lige at gøre det klart er det et andet team der sidder med D-Hosting end Acomma og derved også et andet kvalitete´s niv. som også priser antyder.

Bare for at alle misforståelser´s skyld.
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2004 - 09:39 #5
jeg har tidligere talt godt om d-hosting - men med mine sidste erfaringer derfra kan de klart frarådes. På få uger måtte jeg 3 gange uploade hele websites påny pga både nedbrud og ingen backup fra deres side, nedbrud og for gammel backup samt hackerangreb. Efterfølgende - specielt efter hackerangrebet som overskrev hele min side - blev jeg mødt af den vel nok mest sure og sammenbidte supporter jeg længe har set, ja - supporter kan man vel næppe kalde vedkommende :(
Avatar billede angelhot Nybegynder
30. august 2004 - 12:15 #6
Puha, nu forvirrer det mig endnu mere.. tror bare at jeg vælger Concor. Der kommer man ikke galt afsted.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2004 - 13:12 #7
keysersoze> Det var så under de gamle ejere af d-hosting som du sikkert er klar over. Der har stortset ikke været noget efter købet af d-hosting.

Men det er en anden snak og skal nok foregå et andet sted, men ret skal nu engang være ret.
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2004 - 13:49 #8
det kan være - men jeg forbinder nu stadig hendelsen med navnet :)

De problemer jeg havde gik under 2 ejere - 1 fejl under ham der startede det og 2 fejl under den efterfølgende ejer. Om der så er kommet en tredie ejer til eller om den nye 2. ejer bare har fået mere styr på det skal jeg ikke kunne sige. Taler kun ud fra min erfaringer med navnet og siden - og det har ikke ændret sig :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2004 - 14:02 #9
Der har kun været 2 ejere, og vi har aldrig hack angreb på disse servere mens vi har ejet dem.

Hvis du mener det er under 2. ejere så er det os også vil jeg gerne se dok på at det er sket mens vi har ejet dem.

Det er iorden du udtaler dig om navnet og siden. Bare du gør det klart at evt. ting er sket under en tidligere ejer.
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2004 - 14:28 #10
Jeg skal med glæde se om det er så heldigt at jeg har mine support-mails hjemme i min mailboks endnu - så kan du ud fra datoen se hvem det er sket under.

Ydermere er det så (u?)heldigt, at jeg endnu ikke har opsagt webhotellet men bare har flyttet domænet - og da det meste support går via den online supporthjælp kan det være jeg også har links liggende dertil endnu.

Det er korrekt, at det er vigtigt hvis der er forskel på om det er den ene eller den anden der ejer et webhotel - men medmindre support har løjet for mig, så var der skiftet ejer kort inden hackerangrebet. Første nedbrud hvor backup manglede var ved den oprindelig ejer da jeg havde personlig kontakt med ham på det tidspunkt - ved de to efterfølgende gjorde han mig klart opmærksom på at han intet havde med d-hosting at gøre mere... men det kan selvfølgelig også være at han har fyret en løgn af...

Men som sagt - skal nok se om jeg har gemt mine mails så jeg kan give info.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2004 - 14:38 #11
Den 25 maj blev det overtaget af os, der var nogle angreb før faktisk 3.

Men nok om den sag, kan mærke vi er enige om det vigtigste :)
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2004 - 14:58 #12
så er jeg også _næsten_ overbevist om at i ikke er ejer nummer 2. For disse angreb kom rigtig nok før den dato du nævner - men allerede på det tidspunkt fik jeg altså at vide firmaet var solgt og overgået til ny ejer.

En sidste ting - lidt godt skal der være i denne sag (for mig) - jeg har jo som sagt webhotellet endnu men domænet er flyttet. Det lyder på det som om du har en finger med i spillet og d-hosting, så kan du klare en opsigelse via mail eller?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2004 - 15:11 #13
Hm.. nå, men det kender jeg så ikke noget til, men efter mit kendskab så er det ikke sket.

Nu har jeg ikke noget at gøre med d-hosting til dagligt, det klares af en gruppe folk. Men send dem en mail og se hvad de siger :)
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2004 - 22:29 #14
Så har jeg fået kigget - selvom det måske ikke er så relevant mere :) Jeg kan desværre ikke finde nogle mails andet end min oprettelsesmail. Foruden en dato på de mails jeg altså ikke har længere indeholdt de også links til de supportsager jeg har haft kørende så dem kan jeg desværre heller ikke vise uddrag fra :(
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2004 - 11:06 #15
Så fandt jeg nogle mails fra d-hosting problematikken. :)

De stammer fra starten af maj - helt præcist 5. og 6. maj - hvor jeg beklager min nød over de overskrevne filer pga hackerangreb, beklager mig over måden d-hosting håndterede sagen på fordi de ikke officielt skrev noget om et hackerangreb men forsøgte at bortforklare det med at det var et mindre nedbrud samt at deres lovede support-svartider langt fra blev overholdt.

Her fik jeg bl.a. at vide der var kommet ny ejer til men ikke hvornår skiftet var sket - så har d-hosting igen fået ny ejer 25. maj er det altså 3. ejer i rækken men så er det klart at de problemer jeg har oplevet godt kan være et overstået kapitel... men det var nu stadig mine erfaringer ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. september 2004 - 14:08 #16
Okey, det er ikke noget jeg kender til. Vi overtog som sagt det firma d. 25 maj og det var meget officelt. Det blev bragt i flere større medier og på websitet.

Det er dog heller ik så vigtigt mere i denne sag :)
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2004 - 14:14 #17
nej nej - ville også bare kun viderebringe mine info som tidligere lovet :)