Avatar billede alberttrods Nybegynder
29. august 2004 - 20:01 Der er 3 kommentarer

Fla fil til webcam

Hejsa www.cantos-corner.dk er en voice chat hjemmeside-men vi mangler en fil til webcam ,macromedia f.eks noget i stil med denne http://home.worldonline.dk/rolfen/multiwebcam.htm
Hvem kan lave sådan en,eller hvem har fla filen læggende.
ville gerne høre fra dig-albert@cantos-corner.dk
Avatar billede _michael_ Nybegynder
29. august 2004 - 21:13 #1
Standard materiale fra Macromedia. Det kræver, at I også lige installerer en Flash Comm. server. Den er ikke helt billig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. august 2004 - 23:52 #2
Jeg kan skaffe hosting på en flashcom server for rigtige menneskepenge. Interesseret?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. oktober 2004 - 10:16 #3
nå ikke.