Avatar billede venchil Nybegynder
29. august 2004 - 19:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg har point ude. Men hvordan tildeler jeg dem?

Jeg har 25 point ude. Jeg er ny her, så jeg ved ikke hvordan jeg skal tildele personen, som har svaret på et af mine spørgsmål pointne! Hvordan gør jeg det?
Avatar billede weblex Nybegynder
29. august 2004 - 19:58 #1
Du trykker på accepter og vælger et navn på listen til venstre. Men det kræver, at der er nogen som har svaret og ikke kun kommenteret...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
29. august 2004 - 19:59 #2
Se mit navn i den lille box ude til venstre for tekst boxen som du skriver i.

Klik på det bruger navn som du vil acceptere.

Er der flere navne og du vil dele points til flere, så hold CTRL nede mens du markere du navne som skal have points.

Klik nu på "Accepter"
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:04 #3
Hvis der ikk eer nogen der har lagt et svar kan du bede den/dem om at lægge et svar :-)
Avatar billede c-holst Novice
29. august 2004 - 20:47 #4
mange brugere venter faktisk med at lægge et svar til de er sikre på, at problemet er løst, eller til de bliver opfordret til at lægge et svar ind. Mens andre brugere bare fyrer løs med svar.
for nye brugere er det selvfølgeligt lidt forvirende, men du vænner dig hurtigt til "omgangstonen" og så kører det for dig.
http://ebruger.dk/faq/

så, nu kan du også se, at jeg lægger et svar, og at bertie og weblex ikke kan tildeles nogen point endnu

carsten

Og velkommen til, håber at kunne hjæpe dig fremover
Avatar billede venchil Nybegynder
30. august 2004 - 18:16 #5
Tak for den nye intruduktion...
Er selv ret erfaren i alt andet end databaser(er ved at lærer MYSQL), så jeg behøver ikke så meget hjælp. Men tak for alt hvad i har hjulpet mig indtil videre.
Avatar billede c-holst Novice
31. august 2004 - 22:04 #6
ser du har fået helt styr på det. bar bojohansen nu ikke føler sig snydt*G*