Avatar billede ferdinand.k Mester
29. august 2004 - 14:28 Der er 1 løsning

er der nogen der kan sende mig iChat?

Jeg har haft nogle problemer med ichat og forsøgte derved at slette det, for at installere det igen. Dog til min store forundring kan jeg nu se at den KUN ligger på 10.3 cd'en og det kræver at jeg installerer HELE panther-pakken oveni min nuværende for at få iChat igen... Der ligger mange 2.1 versioner derude, men dette er opdateringer der kræver en version 2.0...
Derfor, er der en der kan sende mig iChat 2.0 hvis man ligger inde med en sådan???

På forhånd tak!

min mail er: ferdinand.k@get2net.dk
Avatar billede ferdinand.k Mester
29. august 2004 - 14:50 #1
Har selv klaret det... fandt min PowerBook frem og hentede det derfra... Hvis andre der har samme problem ikke har samme mulighed, er her en løsning: http://discussions.info.apple.com/webx?14@223.L2A2aZatuEj.0@.6899d2a1