Avatar billede patricklh Nybegynder
29. august 2004 - 03:07 Der er 1 kommentar

Hjælp med hp.. har problemer

Hej.. Er der en der vil hjælpe mig med at lave en hp, dden er til min clan i counter strike.. Vi aftaler bare hvad der skal lægges ind senere.. men bare lav en og kun en del (prøve), og så snakkes vi om detaljerne..
Avatar billede weblex Nybegynder
29. august 2004 - 07:01 #1
Jeg synes du skulle lægge ud med lidt flere "krav". Du kunne eksempelvis henvise til en 4-5 sider, som du godt kan lide. Så tror jeg du får en bedre respons. At begynde på et helt nyt design fra bar bund med risikoen for at det bliver kasseret, er ikke noget jeg vil bevæge mig ud i.

Kan du eksempelvis lide noget ala det her?

http://www.templatemonster.com/website-templates/5487.html