Avatar billede bavian Nybegynder
28. august 2004 - 19:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Slette MSN fra min PC (fuldstændig)

Jeg er meget interesseret i at slette msn fra min PC. Det skal være alle versioner og afskygninger af msn. Jeg vil nemlig installere det igen, fordi der er meget rod i to versioner, som netop er installeret nu.

VH
Bavian
Avatar billede bimbo2002 Nybegynder
28. august 2004 - 19:44 #1
Start med at gå ind i tilføj/fjern... Fjern så alt fra msn (messenger)... dette skulle helst være nok. Ellers går du ind i filer og søger på msn... og hvis der er noget sletter du det.. MEN KUN DET DER HAR NOGET MED MESSENGER AT GØRE!! hvis du er i tvivl så spørg igen...

Mvh nanna
Avatar billede bavian Nybegynder
28. august 2004 - 20:15 #2
Jeg kan ikke slette msn.exe, det tillader pc'en ikke. Det er mappen "messenger" jeg prøver at slette.
Avatar billede buddy45 Juniormester
28. august 2004 - 20:19 #3
Avatar billede bavian Nybegynder
28. august 2004 - 20:24 #4
Til buddy45: Jeg vil jo afinstallere med det ene formål at installere msn igen. Hjælper det så foretage den handling du foreslår. Jeg vil helst afinstallere msn.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
28. august 2004 - 20:24 #5
Avatar billede bavian Nybegynder
28. august 2004 - 20:31 #6
Den sti der er oplyst af "dotcom1" kan den anvendes på hvilken som helst version og lige meget hvor henne msn-versionen kører fra på pc'en. Til sidst skal jeg lige sikre mig at hvis jeg bruger "dotcom1's" råd så har det ingen indvirkning på resten af pc'en.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
28. august 2004 - 20:40 #7
2: ja.

1: Det har ingen betydning for resten af computeren... :-)
Avatar billede bavian Nybegynder
28. august 2004 - 21:16 #8
Jeg skal vide hvordan jeg kan tildele point til dotcom1
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
29. august 2004 - 11:23 #9
Det kan du når jeg lægger et svar. :-) Markér navnet og tryk acceptér.