Avatar billede ahave Nybegynder
28. august 2004 - 19:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pro medlemskab

Nu blev jeg træt af reklamerne og har købt mig et pro medlemsskab. Hvor lang tid går der før den registrerer betalingen?? Jeg betalte det med dankort torsdag eller fredag, men er stadigvæk ikke blevet pro-medlem...
Avatar billede mugs Novice
28. august 2004 - 19:25 #1
Jeg købte PRO een af de første dage det eksisterede, og det var ikraft med det samme.
Avatar billede hcma Novice
28. august 2004 - 19:26 #2
du skal regne med et par hverdage (og nu er det weekend) så mandag eller tirsdag, skulle du være "pro"
Avatar billede ahave Nybegynder
28. august 2004 - 19:27 #3
Ok, tak for hjælpen. Jeg væbner mig med tålmodighed.
Avatar billede summer Mester
28. august 2004 - 23:23 #4
Der kan være sket en fejl hvis du ikke er registreret senest tirsdag. Jeg måtte i sin tid rykke for mit medlemsskab - admin beklagede fejlen og bad mig dokumentere, at jeg forlængst havde betalt!
Avatar billede exp Juniormester
31. august 2004 - 22:12 #5
Send en mail til info@eksperten.dk - så tror jeg admin kigger på det :-)