Avatar billede kasperbc Nybegynder
28. august 2004 - 18:47 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Min side

Hej.

Jeg er lige blevet færdig med min side <url>www.kama.1go.dk</url>
Vil gerne lige høre hvad i syndes om den, jeg syndes elv den ser lidt rodet ud kan ik selv lige se det. Mangler der nogte ?

M.v.h
  KaMa
Avatar billede kasperbc Nybegynder
28. august 2004 - 18:48 #1
Avatar billede serverservice Praktikant
28. august 2004 - 18:56 #2
er den ikke lidt feminin i farverne?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
28. august 2004 - 18:58 #3
syntes farverne passer godt sammen kan godt lide baggrunds billedet er opdelt. Kan ikke se hvad siden hedder og hvad formålet er med den der mangler noget i topbanneret evt navn
Avatar billede bernie Nybegynder
28. august 2004 - 19:10 #4
syntes det føles som der mangler etellerandet pga den måde siden er delt op med det billede
Avatar billede weblex Nybegynder
28. august 2004 - 19:15 #5
Er da ret træt af at have den scroll-knap lidt midt i pigens ansigt :o)

Dine thumbs er godt nok lang tid om at loade hos mig. Hvor store er de?

Ellers synes jeg da det ser nydeligt ud...
Avatar billede weblex Nybegynder
28. august 2004 - 19:19 #6
...og så fandt jeg lige ud af, at dine wallpapers loader lynhurtigt. Det er vel ikke sådan, at dine thumbnails (altså de små previews af wallpaperet) blot er formindskede via img-tagget. I så fald synes du skal lave det om...
Avatar billede bimbo2002 Nybegynder
28. august 2004 - 19:41 #7
Synes den er ret fed, og rigtig godt fundet på...! Fed side!
Avatar billede kasperbc Nybegynder
28. august 2004 - 19:42 #8
Hej tak for de mange svar. Weblex hvordan kan jeg gjerne scroll ?

M.vh
  KaMa
Avatar billede weblex Nybegynder
28. august 2004 - 19:55 #9
Det har jeg ikke ret meget forstand på, men du kunne lave designet højere, så du fik bedre plads?

Eller du kunne placere pigen i den anden side? (ved så ikke om teksten ville genere...)
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. august 2004 - 19:57 #10
En flot side, med billedet af hende damen.

farverne passer fint, ganske enkelt design som efter min mening ikke er feminint men meget rent og klassisk i sit udtryk i den form.

Et okay design :)
Avatar billede kasperbc Nybegynder
28. august 2004 - 21:20 #11
Mange tak for det hele nu har jeg fået ordnet det med mine waalpaper's :=).

Jeg giver de 200 pint til den der kan lave min scroll smart så der kun er 2 pile :)

M.v.h
  KaMa
Avatar billede coolstar Nybegynder
29. august 2004 - 00:39 #12
det kræver css, du kan bruge denne kode...

<style type="text/css">
body {
    scrollbar-face-color:orange;
}
</style>

orange kan du så ændre til den farve kode som passer bedst ind i designet...
Avatar billede coolstar Nybegynder
29. august 2004 - 00:42 #13
du kan så gører koden mere avanceret, se evt. www.html.dk hvis du ikke i forvejen er så ferm til css... et godt sted at starte...
Avatar billede kasperbc Nybegynder
29. august 2004 - 01:08 #14
Hej scrollbar skal være transpertant så man kun kan se de 2 pile ses

godnat
Avatar billede weblex Nybegynder
29. august 2004 - 06:17 #15
Det finder du op skriften på her:

http://www.la-soldier.net/Graphics/Tutor/transscr.htm

Du kan se resultatet i "blah blah blah"-iframen, og det er vist det du søger.
Avatar billede kasperbc Nybegynder
29. august 2004 - 09:22 #16
Kan ikke få det til at virke :/
Avatar billede weblex Nybegynder
29. august 2004 - 10:28 #17
Så prøver du ikke hårdt nok :o)

Gør du præcis som der står?
Indsætter chroma filteret i din iframe.
Vælger en farve som ikke indgår i dit billede.
Sætter chroma farven på de elementer som skal være transparente.
Indsætter BODY {
scrollbar-face-color:#CC9966; osv. i din iframe.

Du kunne jo også lige låne kildekoden for linket jeg gav dig, og undersøge om der er noget du har overset.
Avatar billede kasperbc Nybegynder
29. august 2004 - 10:50 #18
Min ifames siger det ikke er en html kode :/
Men du er tæt på de 200 point :)
Avatar billede weblex Nybegynder
29. august 2004 - 11:09 #19
Lad os se din kode...
Avatar billede kasperbc Nybegynder
17. oktober 2004 - 10:39 #20
k
Avatar billede kasperbc Nybegynder
17. oktober 2004 - 10:40 #21
gg