Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. august 2004 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

slave HD, klikker i opstart

Hej, jeg har en HD liggende som virker 100 %... har afprøved den på 3 forskellige computer.

Når jeg sætter den til min pc, kommer der klik lyde fra HD og den virker overhovede ikke, jeg kan ikke starte pc'eren med den i, den klikker bare i opstarten...

Den får strøm nok, den virker, bios kan ik finde den, den virker i 3 andre com undtagen min, jumper er sat ordenlig, den er slave og kan det være at min master HD og Slave HD ik kan virke sammen på den samme kabel til bundkortet????

Hilsen rasmus
Avatar billede speedytech Nybegynder
30. august 2004 - 12:40 #1
Du kan prøve at:
1. opgradere biosen på dit bundkort.
2. køre dem på 2 diske forskelige kable

Jeg har osse prøvet en disk som ikke ville køre på min computer, men virkede fint i andre maskiner, men der jeg sætte jumperen til 'cable select' virkede den.. Det var da osse et forsøg..
Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. marts 2011 - 22:10 #2
luk
Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. marts 2011 - 22:10 #3
luk
Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. marts 2011 - 22:10 #4
luk
Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. marts 2011 - 22:10 #5
luk
Avatar billede rasmustd Nybegynder
28. marts 2011 - 22:10 #6
luk