Avatar billede f2f4 Novice
27. august 2004 - 23:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pris for bannere på hjemmeside

Er der nogle der kan hjælpe med lidt pris oplysninger.

Hvis man har en hjemmeside med 1600-3300 unike besøgende pr dag, hvad kan man så få for bannerreklamer? Jeg ved godt det kommer an på en masse ting, men bare sådan ca. tal - ved forskellige banner størrelser.

Tak for evt. info.
Avatar billede mikstor Nybegynder
27. august 2004 - 23:09 #1
Jeg tror vist der er noget med bannere og bannerbyt på den her side: http://www.gratis-ting.dk/ny/links/vis.php?emne=3&kategori=29&underkategori=0 prøv og kig lidt måske finder du en god pris...
Avatar billede mikstor Nybegynder
27. august 2004 - 23:11 #2
Ups! Undskyld du skal ind på den her:
http://www.gratis-ting.dk/ny/links/vis.php?emne=4&kategori=30&underkategori=0
Det er den side du kan tjene penge på bannere
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2004 - 23:13 #3
prøve www.google.com .. google er et ærlig firma som du kan stole på.. ikke ligesom mange andre som vi prøve at snyde dig.. google ads ... giver også gode penge
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2004 - 23:14 #4
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2004 - 23:14 #5
du kommer til at tjene fra 10 - 15 US Cents pr klik.. så kan du selv regn ud :P
Avatar billede f2f4 Novice
27. august 2004 - 23:35 #6
Tak for gode svar