Avatar billede kentn Nybegynder
27. august 2004 - 18:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med osCommerce

Daws jeg har installeret osCommerce. hår jeg prøver at ligge noget i indkøbskurv så går det fint. men ved checkout. siger explore at filen ikke kan vises. det drejer sig om checkout_shipping.php....
Avatar billede fxj Juniormester
27. august 2004 - 23:51 #1
Jeg hørt, at skulle hjælpe at ændre fgl. i includes/config-php

define('ENABLE_SSL', true); // secure webserver for checkout procedure? til false.
Avatar billede kentn Nybegynder
28. august 2004 - 00:14 #2
Tak sådan nu virker det.... men nu har jeg dette problem.. PHP Warning: Server Error in C:\Program Files\Ensim\Sitedata\webppliance\conf\domains\nygreenit\Inetpub\wwwroot\catalog\includes\classes\email.php on line 502 PHP Warning: Cannot add header information - headers already sent in C:\Program Files\Ensim\Sitedata\webppliance\conf\domains\nygreenit\Inetpub\wwwroot\catalog\includes\functions\general.php on line 29

Når jeg sender ordre...
Avatar billede fxj Juniormester
28. august 2004 - 14:32 #3
Du har et mellemrum for meget i en fil du har rettet. (måske danish/checkout.php)
Som regel inden det sidste ?>
Det kan også være linieskift
Avatar billede kentn Nybegynder
28. august 2004 - 17:17 #4
Jeg har fået den til at virke... det var noget med nogle mail opsætninger.... Men jeg har hentet en dansk oversættelse. den kan jeg ikke få til at virke. er det noget du ved noget om.. ?
Avatar billede fxj Juniormester
28. august 2004 - 23:47 #5
Tak for point
Hvor har du hentet den danske oversættelse henne ??
Avatar billede fxj Juniormester
28. august 2004 - 23:48 #6
og glemte at spørge: hvad er det der ikke virker
Avatar billede kentn Nybegynder
29. august 2004 - 00:51 #7
Har hentet den på http://www.oscommerce.dk måske du kender andre steder hvor den kan hentes.... Der er mange som ikke virker. Forsiden f.eks
Avatar billede fxj Juniormester
29. august 2004 - 01:14 #8
Jeg prøvede at hente sprofilen, som kommer med en folder der hedder "dansk"
Hvis du har downloadet fra oscommerce.com hedder folderen til sprogilen nok "danish"

I samme oversættelse er der ingen index.php-fil
Der hedder den default.php

Husk at skrive, hvad der ikke virker eller hvilke fejlmeddelelser siden giver. Så er jeg fri for at gætte ;-)
Avatar billede kentn Nybegynder
29. august 2004 - 01:27 #9
OK nå det er fordi at siderne ikke hedder det samme inder den danske mappe som de andre sprog??