Avatar billede exe-s Nybegynder
27. august 2004 - 18:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

scrolling="hmmm"

Hej
Når man inde i sine html koder skriver scrolling="no" i <frame> kommer der ingen scrooling men hvis man nu vil have sådan der kun kommer scrooling op og ned og ikke vandret kanman det og i så fald hvordan?
Avatar billede bernie Nybegynder
27. august 2004 - 18:10 #1
scrolling="auto" mener jeg det er så er de der kun når der brug for dem(så må siden heller ikke være bæder en det kan være der uden side scrool hvis du ikke vil ha den scrool)
Avatar billede exe-s Nybegynder
27. august 2004 - 18:14 #2
nej auto så kommer de også forneden (hvis der er brug for det!) men der må ikke komme scrool dernede
Avatar billede dark-devil Nybegynder
27. august 2004 - 18:20 #3
<iframe src="dark-devil.php" name="Webgeek" width="100%" height="100%"  frameborder="0" valign="top" scrolling="NO">
Avatar billede exe-s Nybegynder
28. august 2004 - 00:19 #4
devil -> Der kommer jo slet ingen scrool med den kode
Avatar billede swaxi Nybegynder
28. august 2004 - 00:33 #5
duy kan sætte en style :
body {overflow-x : hidden; }

i det dokument, du indlæser i frame'en, men det virker kun i IE.
Avatar billede exe-s Nybegynder
28. august 2004 - 00:40 #6
swaxi-> Kan du ikke lige skrive det hele det der forstår jeg ikke
Avatar billede dark-devil Nybegynder
28. august 2004 - 11:45 #7
<style>
body {overflow-x : hidden; }
</style>
Avatar billede exe-s Nybegynder
28. august 2004 - 19:15 #8
devil-> Ja men så skal man jo have mulighed for at sætte det stykke ind på den side som skal vises! Det har jeg nemlig ikke det er også derfor det skal stå i <frame>
Avatar billede swaxi Nybegynder
29. august 2004 - 15:26 #9
så kan du ikke gøre det.
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2004 - 23:15 #10
swaxi-> skal du have points?
Avatar billede exe-s Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:13 #11
hm, tager dem selv så!