Avatar billede kuklinski Nybegynder
27. august 2004 - 13:21 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Stifinder som genvej i XP !

Hej Eksperter.

Er det muligt at tilføje stifinder som genvej på proceslinjen?
og hvordan ?

mvh
Kuklinski
Avatar billede hcma Novice
27. august 2004 - 13:26 #1
det letteste er at du højreklikker på "Denne Computer" og trækker det ned ved siden af uret (eller lidt til ventre for det)
Avatar billede hcma Novice
27. august 2004 - 13:33 #2
eller også trækker du "Denne computer" ned på proceslinien ved siden at Start-knappen
Avatar billede and_ Nybegynder
27. august 2004 - 13:44 #3
Lav en genvej med denne sti: %SystemRoot%\explorer.exe
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
27. august 2004 - 13:52 #4
Off topic:
Hey du er du på nettet igen? Så ser vi dig jo snart på |RD| hvor jeg jo selvfølgelig er indehaveren er første pladsen :o)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2004 - 13:55 #5
som anden siger explorer,men du kan bestemme hvordan den skal refereer til,sådan her ved i genvejen at skrive
%windir%\explorer.exe c:\windows\Web\Wallpaper
hvis det er til wallpaper du vil hen,eller det virker osse ved kun at skrive
explorer c:\windows\Web\Wallpaper
så højre klik et tomt  sted på skrive bordet og vælg ny-genvej....
Avatar billede hcma Novice
27. august 2004 - 14:33 #6
eller også finder du den i C:\WINDOWS\explorer    Højreklik på den og send til skrivebordet som genvej.
Avatar billede crashdummy Nybegynder
27. august 2004 - 18:48 #7
C:\WINDOWS - træk explorer ned på proceslinien.
Avatar billede hcma Novice
27. august 2004 - 19:05 #8
kuklinsky >>  har du fået nok ?
Avatar billede kuklinski Nybegynder
30. august 2004 - 07:55 #9
Takkerfor det Catbody :)
så send lige et svar !
.....
MCpeterc har kun 56K :( så der går stadig lige 5 til 6 uger...
Avatar billede hcma Novice
30. august 2004 - 17:00 #10
svar
Avatar billede screem_brille Novice
31. august 2004 - 16:14 #11
vil du have at explorer skal starte med at stå i roden af c: drevet kan du under egenskaber for linket i target (det øverste felt) skrive %SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,c:\ giver mere overblik synes jeg ;)