Avatar billede bernhof Nybegynder
27. august 2004 - 02:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 ting - skråstreg og sortering

1) Det med skråstregen er der måske nogen der har spurgt om før, men jeg spørger alligevel:

På ældre indlæg er der skråstrege i større mængder foran diverse tegn i fx kodeeksempler, hvilket jo er lidt ærgeligt. Jeg går ud fra dette er sket ved et uheld el. lign. i forbindelse med opdatering af Eksperten, men jeg kunne godt tænke mig et klart svar :)

2) Så har jeg en lille rettelse til sortering af spørgsmål:

Hvis jeg sidder og kigger spørgsmål igennem, som jeg har oprettet (dette gælder sikkert også for oversigten over spørgsmål jeg deltager i, har bare ikke undersøgt det) virker sorteringen ikke helt efter hensigten. Forsøger jeg at sortere fx efter antal indlæg får jeg en liste over samtlige indlæg på hele eksperten - sorteret efter antal indlæg. Men jeg kunne jo godt tænke mig listen over spørgsmål oprettet af mig..

Håber ikke det er old news :)
- Mikkel
Avatar billede eagleeye Praktikant
27. august 2004 - 12:59 #1
1) er old news. Sådan har det være i meget lang tid. Der blev for lang tid siden indført en ny måde at vise kommentarer/svar så, source kode vises uden "fejl". Det betyder at der kommer en \ foran " og ' i spørgsmål oprettet før den dato det blev indført.

2) Jeg ved ikke om admin er klar over lige den fejl, men alle links på de sider har haft den fejl så det lidt underligt de ikke alle er rettet.
Avatar billede bernhof Nybegynder
27. august 2004 - 14:00 #2
Okay- lagde mærke til 1) for lang tid siden, men har bare aldrig fået spurgt, hvad grunden var.