Avatar billede rasengan Nybegynder
26. august 2004 - 20:22 Der er 6 kommentarer

Amitech scanner 230

Hey......

Jeg har været en tur på loftet og fundet en gammel amitech scanner 230 og kunne god tænke mig at få den installeret hvad gør jeg....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 20:32 #1
Under hvilket OS ?
Avatar billede rasengan Nybegynder
26. august 2004 - 20:46 #2
windows xp pro...har cd men den siger "This USB interface scanner does not support Windows NT system.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. august 2004 - 07:30 #3
Det er nok som den siger... kan ikke rulle under XP..

Jeg har også her i sommers sendt to (gamle men virkende) scanner til de evige bitmarker pga samme detalje...
Avatar billede milter Ekspert
10. september 2004 - 14:08 #4
Faldt lige over dit spørgsmål. Hvis ikke, du har smidt scanneren ud, kunne du måske prøve at bruge "Guiden Programkompatibilitet" i XP.

Men det har du måske allerede prøvet?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. september 2004 - 14:16 #5
For mit vedkommende så ER den omgang prøvet...
Jo måske kunne det virke, men ved næste genstart - NIX...
Avatar billede milter Ekspert
10. september 2004 - 21:05 #6
Jeg har også selv prøvet det flere gange, alle uden synderlig held, men - - man ved aldrig.