Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
26. august 2004 - 17:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

erstatte kode i MANGE filer

Hej allesammen, jeg tænkte på om i kunne anbefale en metode eller et program der kan lave noget "search & replace" i, skal vi sige, 500+ filer.

Det er til et billedalbum hvor jeg skal have fjernet en tabel i toppen af hvert billedes dokument.

Albummet er lavet i photoshop for at genere thumbs og få opstillet de mange billeder, men det er ikke lykkedes at få fjernet de tabeller ved at rode med inputtet til genereringen.

Siden er ikke online endnu, da den ikke er færdig.

Håber i kan hjælpe :D

PS: ved ikke om det er den rigtige kategori, men den kan jo flyttes - undskyld besværet til evt. admins.
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
26. august 2004 - 17:38 #1
*generere
Avatar billede oskar Nybegynder
26. august 2004 - 17:44 #2
Stones Webwriter  www.webwriter.dk laver både søg og erstat i alle html, asp php sider i samme mappe.
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. august 2004 - 17:53 #3
Det her lille program er genialt :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. august 2004 - 17:53 #4
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. august 2004 - 17:54 #5
lige for at pointere en ting. Coadmins har ikke mulighed for at flytte og slette spørgsmål
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. august 2004 - 18:00 #6
yup, de kan kun lukke dem
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
26. august 2004 - 18:01 #7
tak for råd begge 2 - men det Oskar kom med var det jeg ledte efter, selvom jeg godt kendte Stone's Webwriter i forvejen vidste jeg ikke at det havde de funktioner.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. august 2004 - 18:02 #8
doggy82 - hehe ja lukke, men ikke slette ;)