Avatar billede oz3tl Nybegynder
26. august 2004 - 15:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Artikler betaling for flere besøg eller

Hvis man går ind og læser en artikel for så senere at vende tilbage til den skal man så "betale" hvergang eller er det kun en gang man skal af med point????
m.v.h.
tlv
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2004 - 15:01 #1
kun den ene gang.....
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. august 2004 - 15:02 #2
Det er kun en gang.
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. august 2004 - 15:03 #3
Er man pro betaler man "kun" 2,5 point og eksperten.dk giver resten op til 5 point til forfatteren.
Avatar billede oz3tl Nybegynder
26. august 2004 - 15:14 #4
Det var dog utroligt så hurtigt det gik med at få et brugbart svar jeg takker og lukker.
m.v.h.
tlv
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. august 2004 - 05:16 #5
Når du kommer til en artikel der "koster", vil følgende stå i en orange boks:

Du har endnu ikke købt adgang til denne artikel. Adgangen skal kun betales 1 gang, og du kan dermed evigt få adgang til artiklen, hvis du vil betale 5 point til forfatteren af artiklen.

OBS: Som Eksperten Pro medlem får du adgangen til halv pris. Køb Eksperten Pro medlemskab.

Ønsker du at betale 5 point for adgang til denne artikel?

[Ja] [Nej] (disse er knapper)
Avatar billede oz3tl Nybegynder
29. august 2004 - 23:19 #6
Takker for ydeligere info fra dig thesurfer, det er da rart at man også kan få respons på de ? som man stiller nogle er bedre til at svare igen end andre hvis man har haft tillæg ? i et ? som man har stillet.
m.v.h.
tlv